Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@06:36:13 GMT

لاکچری ترین هواپیمای جهان شبیه به بنز است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۹۸۶۱

لاکچری ترین هواپیمای جهان شبیه به بنز است

رکنا:طراحی داخلی لوکس ترین هواپیمای دنیا شبیه به بنز کلاس اس است و مسافران این هواپیما لذت بخش ترین پرواز را تجربه خواهند کرد.

یکی دیگر از امکانات این طراحی جدید، تماس ویدیویی است که ارتباط مسافران را با خدمه‌ی پرواز برقرار می‌کند. دما و میزان نور هم قابل‌تنظیم است که همگی در کلاس S بنز به نحوی کار رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواز در دنیای پرتکنولوژی امروز پدیده‌ای پراسترس است و هنوز تعداد زیادی از مردم جهان از حرکت با وسایل پروازی ترس دارند. ترس از پرواز باعث می‌شود که بسیاری از مردم ثروتمند جهان در امر کسب و کار یا تجارتشان، از پروازهای واجب سر می‌زنند و حرکت روی زمین را ترجیح می‌دهند.

توجیه ترس از پرواز، دستاویز خوبی برای لوکس‌ترین هواپیمایی جهان شده شده است تا قسمت درجه یک خود را با الهام از کلاس S مرسدس بنز بسازد.

این در حالیست که خطوط هواپیمایی امارات در این راستا به خط تولید کلاس S بنز کمک می‌کنند. این همکاری از سال 2014 آغاز شده و شامل تمامی گزینه‌های رفاهی، خلاقیت‌ها و فناوری‌های داخلی می‌شود.

طراحان فضای داخلی هواپیماهای امارت بسیار تحت تاثیر فضای داخلی مدل‌های کلاس S قرار گرفتند و برآن شدند تا قسمت درجه یک و لوکس خود را شبیه خودروهای لاکچری بنز بسازند.

نتیجه نهایی در این روند ورود استانداردهای جدید به صنایع هوایی است که باعث افزایش راحتی و لاکچری بودن در هواپیما خواهد شد.

به عنوان مثال در کلاس S بنز شاهد سطح بزرگ و راحتی برای سرنشینان هستیم. این خودرو اولین محصول نقلیه جهان است که مانند بخش درجه یک هواپیما به سرنشینان یک فضای خصوص و اختصاصی ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از امکانات این طراحی جدید، تماس ویدیویی است که ارتباط مسافران را با خدمه‌ی پرواز برقرار می‌کند. دما و میزان نور هم قابل‌تنظیم است که همگی در کلاس S بنز به نحوی کار رفته است.

تمامی این بخش‌ها آغاز یک همکاری جدید بین دو شرکت بزرگ محسوب می‌شود. قرار است بقیه صندلی‌های معمول هواپیما نیز شبیه صندلی‌های مدرن و اسپورت خودروهای امروزی شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه (+عکس)
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی
  • (ویدئو) عنوان عجیب قصر لاکچری «هفت سر اژدها» سوژه خنده کاربران شد
  • جزئیات خرید و فروش هواپیمای شخصی در ایران