Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تلویزیونی اسپانیایی ال چیرینگیتو اعلام کرد که نیمار ، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، بندی در قراردادش دارد که براساس آن می تواند از این باشگاه جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برنامه تلویزیونی اسپانیایی ال چیرینگیتو اعلام کرد که نیمار ، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، بندی در قراردادش دارد که براساس آن می تواند از این باشگاه جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار تابستان گذشته با انتقالی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن رفت و به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد.

اما به تازگی شایعاتی در مورد نارضایتی این ستاره برزیلی از شرایطش در پارک دو پرنس منتشر شده و هرچند خود او این موضوع را رد کرده؛ اما همچنان اخباری در مورد بازگشت او به لالیگا و پیوستنش به رئال مادرید شنیده می شود.

اکنون برنامه ال چیرینگیتو از بندی در قرارداد او خبر داد که بر اساس آن، او می تواند از پاری سن ژرمن جدا شود. بند جدایی قرارداد در لیگ فرانسه مانند اسپانیا اجباری نیست و به همین دلیل، باشگاه ها ترجیح می دهند که چنین بندی را در قرارداد بازیکنان شان قرار ندهند و دقیقا به همین دلیل بود که پاری سن ژرمن و لیورپول توانستند مانع از انتقال مارکو وراتی و فیلیپ کوتینیو به بارسلونا شوند.

اما چیرینگیتو اعلام کرد که نیمار بندی ۲۲۲ میلیون یورویی برای جدایی اش از پاری سن ژرمن در قراردادش گنجانده که دقیقا برابر با مبلغی است که این باشگاه برای خرید او به بارسلونا پرداخت کرده است.

نیمار که این هفته در دو دیدار دوستانه مقابل ژاپن و انگلیس برای برزیل به میدان رفت، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار مقابل ژاپن شایعات در مورد نارضایتی از شرایطش در پاری سن ژرمن را رد کرد و تاکید کرد هیچ مشکلی در این باشگاه ندارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم

در دیداری از هفته ۳۰ لیگ یک فرانسه ۲۰۲۳/۲۴،  پاری سن ژرمن میزبان لیون بود که با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد.

ماتیچ (۳ گل به خودی، برالدو ۶، گونسالو راموس ۳۳ و ۴۲) برای پی اس جی و  ارنست ناما (۳۷) برای مهمان گلزنی کردند.

پاری سن ژرمن با این پیروزی ۶۶ امتیازی شد و فقط با پنج امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز دارد. لیون هم با ۴۱ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏