Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابل گفت: سربازان امام‌زمان (عج) در مجموعه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل با کار اطلاعاتی چند ماهه موفق شدند عاملان پرورش‌دهنده ۱۵۰ اصله درخت ماری‌جوانا (گراس) را در بابل شناسایی‌و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات دو کیسه گل خشکیده گراس، ۱۰۰ درخت گراس خشک و ۵۰ اصله درخت‌تر از این ماده افیونی کشف و مصادره شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابل گفت: عاملان تولید موادمخدر بعد از شناسایی دستگیر و بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ رمضانی افزود: ناحیه مقاومت بسیج بابل با تمام امکانات خود از اطلاعات قابل ارزش که نشان‌دهنده دغدغه مردم برای انقلاب اسلامی است استقبال می‌کند و در این مسیر از همه ظرفیت‌های خود برای کمک به سایر دستگاه‌های امنیتی انتظامی بهره خواهد برد.

انتهای پیام/آ

شناسایی و دستگیری عاملان پرورش‌دهنده درخت گراس در بابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستمی: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده چرخش قدرت در جهان معاصر است

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پاسخ به سوال خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناری آنا مبنی بر اینکه حمله ایران به رژیم صهیونیست اسرائیلی را چگونه ارزیابی می‌کنید و نشاط حاصل از گروه‌ها را ناشی از چه چیزی می‌دانید، اظهار کرد: به همه دوستداران میهن عزیزمان این پیروزی بزرگ را تبریک عرض می‌کنم.

عملیات وعده صادق نشان‌دهنده چرخش قدرت و تمدن است

وی با بیان اینکه این اتفاق را به عنوان پرده برداری از اتفاقات تمدنی یاد می‌کنیم، تصریح کرد: این اتفاق به نوعی ارائه نشانه‌های چرخش قدرت در جهان معاصر است. عزیزدردانه غرب همه حمایت‌های فنی، مالی، نظامی، تسهیلاتی دیپلماتی، تسهیلاتی، سیاسی و تمام ابزارها، سامان‌ها و سازمان‌های تاسیس‌شده توسط نظام سلطه و حاکم در دنیا در خدمت دارد.

رژیم صهیونیستی نماینده، پیشانی و پایگاه نظامی غرب است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هابا بیان اینکه نباید به رژیم جعلی به عنوان یک کشور جعلی چسبیده‌شده به منطقه آسیایی جنوب غربی نگاه کنیم، اضافه کرد: باید به این کشور به عنوان نماینده غرب، پیشانی و پایگاه نظامی آنها نگاه کنیم. این کشور امروزه در سطح متفاوتی از گذشته در مواجهه نشان داده شده است.

رستمی با اشاره به اینکه حمله به سرزمین‌های اسغالی اتفاق بسیار بزرگی بود، ابراز کرد: رژیمی که ۱۹۰ روز نسل کشی و جنایت علیه بشریت در مقابل چشم دنیا انجام می‌دهد و کسی نمی‌گوید بالای چشمت ابروست، برگ مجوز رسمی دائمی برای هر نوع رفتاری را از غرب دریافت کرده است؛ با این حمله این رژیم توسط جمهوری اسلامی گوشت‌مالی داده شد.

جمهوری اسلامی از خاک خودش دولت رژیم صهیونیست را مورد هدف قرار می‌دهد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه نکته دوم درباره این حمله، ابزاری است که جمهوری اسلامی از آن استفاده می‌کند، توضیح داد: بسیاری از دلسوزان و دغدغه‌مندان پیشنهاد می‌کردند، پاسخ جمهوری اسلامی به گونه‌ای باشد که از خاک جمهوری اسلامی نباشد، یا به خاک رژیم صهیونیستی تعرضی صورت نگیرد؛ اما تدبیر فرماندهی کل قوا این است که پاسخ از خاک جمهوری اسلامی و به خاک رژیم صهیونیستی باید اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه نکته سوم درباره عملیات وعده صادق، نوع پاسخ است، خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای از فناوری‌ها و ابزار‌های ساخت دانشمندان، مدافعان و فناوران کشور از ساخت موشک‌های مختلف تا  پهپاد‌ها یک عملیات ترکیبی را به‌صورت موفقیت‌آمیز مورد هدف قرار دادند.

رستمی در پاسخ به اینکه این عملیات در چه فضا و مواجه‌ای با دشمن قرار می‌گیرد؟ ادامه داد: در حواشی این حمله موضوعاتی نظیر مواجهه سیاسی و تحرکات دیپلماتیک و رسانه‌ای دشمن، پرهزینه جلوه دادن پاسخ جمهوری اسلامی در فضای رسانه‌ای، ایجاد یک ابهت پوشالی برای رژیم صهیونیستی، تهدید عکس‌‍‌العمل اسرائیل به عنوان یک کشور غیرقانونی دارای سلاح هسته‌ای که همه اینها برای متزلزل کردن تصمیم مدیران کشور به‌کار گرفته می‌شد، مطرح بود.

دست و پا زدن رسانه‌ای غربی‌ها نوعی تنفس مصنوعی به جسد است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ابراز کرد: سلاح‌های جمهوری اسلامی برای اصابت اهداف باید از لایه‌های پدافندی سه‌گانه جمهوری اسلامی عبور می‌کرد تا به هدف برسد و این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه اتفاق پیش‌آمده حاکی از چرخش قدرت و تمدنی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از خاک خودش دولت رژیم صهیونیست را مورد هدف قرار داده و تمام کسانی که باید پیام این اتفاق را دریافت می‌کردند،‌ متوجه آن شده‌اند.

شادی و غرور ملی در آحاد ملت ایجاد شد

رستمی با اشاره به اینکه دست و پا زدن رسانه‌ای غربی‌ها نوعی تنفس مصنوعی به جسد است، اظهار کرد: این اتفاق شادی و غرور ملی را علی‌رغم تنوع و رنگارنگی سیاسی‌ای که در کشور وجود دارد، در آحاد ملت به وجود آورده است. حتی کسانی که نسبت به این نظام ممکن است، نقد داشته باشند، از این غرور ملی احساس خرسندی کردند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: جمهوری اسلامی پس از سال‌ها تحقیرپاسخ بدخواهان خود را در هر نقطه‌ای از دنیا می‌دهد. مجددا دست‌مریزاد به رزمندگان، فرماندگاهان شجاع و مدافعان کشور اعم‌از سپاه و ارتش می‌گویم و از تدبیر فرماندهی کل قوا تشکر می‌کنم و به ملت برای داشتن چنین فرزندان و همراهانی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ماری: من و یوکیچ بدون شک، بهترین زوج هستیم
  • رستمی: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده چرخش قدرت در جهان معاصر است
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • حمله با چاقو به اسقف حامی فلسطین در استرالیا