Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته فناوری اطلاعات با صدور نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اعلام کردند: هزینه‌ای که برای برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی ما درنظر گرفته شده است را در راه امدادرسانی زلزله‌زدگان قرار دهید. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته فناوری اطلاعات با صدور نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اعلام کردند: هزینه‌ای که برای برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی ما درنظر گرفته شده است را در راه امداد رسانی زلزله زدگان قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل این نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر اختری
ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه
باعرض سلام
این نامه به نیابت از دانشجویان فارغ التحصیل رشته فناوری اطلاعات ورودی ۹۲ نگاشته شده است؛ همانطور که مستحضر هستید زلزله اخیر استان کرمانشاه خرابی‌های بسیار به بار آورده و غم و مصیبت عظیمی بر همه ما وارد کرده است.
همه عزیزان از دست رفته نور چشمان ما بوده و غم از دست دادن خانواده‌ها و آوار شدن مأمنشان دل ما را به درد آورده است.
شاید کمک‌های مالی و تلاش برای حفظ سلامت عزیزان نجات یافته از این مصیبت مرهمی بر زخم‌های آنان و آرامی بر دلهای بی قرار ما باشد.
از این رو همگی خواستاریم هزینه‌ای که برای برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی ما درنظر گرفته شده است، در راه امداد رسانی٬ تامین نیاز‌های اولیه زندگی و بازسازی خانه‌های این عزیزان مصرف شود.
با سپاس فراوان
دانشجویان فناوری اطلاعات ۹۲

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو ۱۰۰  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا