Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در دوازدهمین نمایشگاه فرش دستباف در همدان تعداد 70 واحد از شهرهای همدان، تهران، قم، مشهد، تبریز، گرگان، بوکان، سنندج، یزد، اصفهان، ارومیه، سقز، شهرکرد، شیراز، اراک و زنجان محصولات خود را در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات این شرکت‌کنندگان شامل انواع تابلوفرش قم، فرش بیجار، گلیم و گبه شیراز، انواع فرش ترکمن، فرش نفیس و تابلوفرش تبریز، فرش های بختیاری  دیلمه، انواع فرش کاشان، اردکان، کاشمر و یزد، فرش گزل بافت قشقایی، انواع فرش نائین و اصفهان، فرش های دستباف چله نخ و ابریشمی و انواع سجاده و گلیم و... می‌شود که به لحاظ تنوع و کیفیت گسترده ی وسیعی را در بر می‌گیرد.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از تاریخ 30 آبان ماه تا 6 آذر ماه به مدت هفت روز از ساعت 16 تا 20 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 20 به نمایشگاه بین‌المللی همدان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

افتتاح دوازدهمین فرش دستباف در همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج

 رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: در بخش فرهنگ و هنر امروز بانوان هنرمند در رشته‌های مختلف هنری حضوری جدی و بسیار پر اهمیتی را دارند که خلق آثار شایان توجه هنری مؤید همین امر است.

اسعد فرهادی از برپایی نخستین کارگاه سیاه قلم حوزه هنری استان کردستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه حاصل یک سال فعالیت ۲۵ بانوی هنرجو است که زیر نظر مدرس دوره خانم فرنوش درخشانی در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه تخصصی این هنر در استان محسوب می‌ شود ۴۶ اثر هنرجویان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

فرهادی یادآور شد: افتتاحیه این نمایشگاه امروز ساعت ۱۷ خواهد بود. 

فرنوش درخشانی مدرس کلاس‌های سیاه قلم حوزه هنری آنش آموخته مهندسی فناوری اطلاعات بیش از یک دهه است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و سیاقلم از مبتدی تا حرفه‌ای در آموزشگاه‌های هنری و مدارس سنندج مشغول به آموزش هستند که حاصل آن تربیت صد‌ها هنرجوی توانمند در این زمینه است.

کلاس‌های آموزشی این هنرمند همه روزه در محل حوزه هنری استان کردستان دائر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خواف
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد