Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: راز قتل جوان ۲۹ ساله اهل شازند پس از یک سال برملا شد و در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، بیژن جنتی اظهار داشت: آذرماه سال۹۵ گزارشی از فوت مشکوک جوانی ۲۹ ساله ساکن یکی از روستاهای شهرستان شازند به مرکز فوریت های پلیس شهرستان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقیقات اولیه و بررسی ها حاکی از آن بود که این جوان سابقه بیماری صرع و تشنج داشته و احتمالا به این دلیل فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند بیان کرد: به منظور تعیین دقیق علت مرگ، جسد فرد جان باخته به پزشکی قانونی انتقال شد و با اعلام نظریه پزشکی قانونی علت مرگ این فرد خونریزی مغزی و عوارض ناشی از اصابت جسم سخت به سرش اعلام شد.

جنتی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله بررسی پرونده به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد و در مراحل تکمیل تحقیقات، اسناد و مدارکی از نقش دو نفر از دوستان مقتول در قتل او به دست آمد و هر دو نفر در عملیاتی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان انتقال شدند.

وی خاطرنشان ساخت: در بازجویی های انجام شده مشخص شد که شب حادثه، این افراد در منزل یکی از متهمان پرونده حضور داشته اند که این دو نفر با فرد مقتول درگیر می شوند و او را به قتل می رسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند تصریح کرد: فردای آن روز با توجه با این که مقتول سابقه بیماری تشنج و صرع داشته، این دو نفر با اورژانس تماس گرفته و با طرح فوت به علت بیماری، سعی در گمراهی تیم پزشکی داشتند که تحقیقات تخصصی  پرده از راز این قتل برداشت.

جنتی اضافه کرد: هر دو متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران