Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@22:34:36 GMT

ما که در مسکن مهر بودیم داغونیم!+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۴۱۳۲

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: میثم حیدری خبرنگار اعزامی / یک شهروند زلزله زده مهم ترن کالای مورد نیاز زلزله زده گان را چادر و پتو عنوان کرد.

حجم ویدیو: 7.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18

به گزارش رکنا، یکی از زلزله زده گان که در حال جمع کردن بقیه لوازم خانه اش است به خبرنگار رکنا، گفت: من و همسرم در مسکن مهر زندگی می کردیم و بعد از زلزله بیشتر وسایل مان را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مسکن های مهر خسارت بیشتری به بار آورده است و فکر کنم نزدیک به صد نفر زیر آوار مانده اند.

این شهروند مهم ترین کالا برای زلزله زدگان را نبود چادر عنوان کرد.

وی گفت: از مردم ایران ممنونیم، خدا را شکر مواد غذایی به ما رسیده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی رکنا حضور خودروهای شخصی از شهرهای مختلف برای کمک رسانی موجب ایجاد ترافیک سنگین در محورهای شهرپل ذهاب شده است.

بنابراین خواهش می شود مردم از حضور در مناطق زلزله زده پرهیز کنند و کمک های خود را با هماهنگی نیروهای مربوطه به مناطق زلزله زده بفرستند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • دوزین لرزید
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!