Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@07:43:54 GMT

طرح رهروان شهید فهمیده در اصلاندوز برگزار شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۴۲۳۴

طرح رهروان شهید فهمیده در اصلاندوز برگزار شد+تصاویر

دوره آموزشی فرماندهان و جانشینان واحدهای پوینده با عنوان طرح رهروان شهید فهمیده در اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،"حمزه محمدیان" فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز امروز در دوره طرح رهروان شهید فهیمده،هدف از برگزاری این دوره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید فهمیده و انتقال آن به نسل آینده عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:شرکت کنندگان نسبت به تقویم تشکیلاتی بسیج دانش آموزی،شرح وظایف،برنامه های ابلاغی و آشنایی با بسیج و ساختار بسیج دانش آموزی توجیه شدند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی با بیان اینکه دوره آموزشی طرح رهروان شهید فهمیده به همت حوزه بسیج دانش آموزی و با همکاری آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار می شود افزود:در این دوره کلاسهایی نظیر احکام ،دانش آموز انقلابی،انقلابی گری و همچنین آسیب های فضای مجازی برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری در سخنانی با اشاره به ویژگی های دانش آموز انقلابی گفت:دانش آموز انقلابی کسی است که به دوستان،آشنایان،همکلاسی و خانواده محبت و احترام کند و دوم اینکه در مقابل دشمنان اقتدار داشته باشد.

وی با بیان اینکه تحقیر،غیبت و مسخره دوستان و همکلاسان نباید در دانش آموز انقلابی وجود داشته باشد افزود:پسر و دختر انقلابی شاخصه های انقلابی را حفظ می کند و اسیر دشمن نمی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری بر لزوم حفظ عفت و حیا در بین دختران و زنان تاکید کرد و گفت:دختری که عفاف خود را حفظ می کند بهترین دختر روی زمین است.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه دشمنان امروز از طریق جنگ نرم و شبکه های اجتماعی بدنبال تخریب افکار و اندیشه های جوانان ایران اسلامی است افزود:دانش آموزان با الگوگیری از سیره و روش زندگانی ائمه اطهار(ع)بخصوص حضرت زینب (س) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب نقشه های شوم دشمنان را خنثی سازند.

در پایان این دوره آموزشی حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی تشکیل یافت.

به گزارش ارس تبار،دوره آموزشی طرح رهروان شهید فهمیده با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اصلاندوز،فرماندهان و جانشینان واحدهای پویندگان در مدرسه پسرانه شهید باهنر و دخترانه راه زینب(س) اصلاندوز برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات تهران تمام الکترونیک است

 به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این تاریخ بر اساس قانون به پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، تعیین شده است.

وی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در ۸ حوزه

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آموزش به مردم شریف این هشت حوزه در خصوص چگونگی رای دادن، در دستور کار قرار دارد که از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و از طریق پویانمایی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین اظهار کرد: به نحوی برنامه ریزی خواهیم کرد که صندوق‌های رای تمام الکترونیک در محافل عمومی همچون نماز‌های جمعه این هشت حوزه قرار گیرد تا مردم شریف از نزدیک با آن آشنا شوند و در روز رای‌گیری ابهامی وجود نداشته باشد.

اسلامی درباره جدول زمان‌بندی مرحله دوم این انتخابات هم گفت: جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله زمان تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به این مرحله طراحی شده است که به محض تایید شورای محترم نگهبان، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «۲۱ اردیبهشت»؛ مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
  • مرحله دوم انتخابات در فارس الکترونیکی خواهد بود
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات تهران تمام‌الکترونیک است
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات تهران تمام الکترونیک است
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • خبر مهم ستاد انتخابات کشور درباره دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • کانون بسیج هنرمندان آستارا در گیلان برتر شناخته شد
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت
  • شناسایی چهره‌ به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آنها در نظام آموزشی