Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور استان‌های صدا و سیما در سفر به کرمانشاه در جریان چگونگی پوشش رسانه‌ای اخبار زلزله اخیر قرار گرفت. به گزارش خبرگزای صدا وسیما مرکز کرمانشاه، دکتر دارابی با بازدید از بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز کرمانشاه عملکرد این مرکز را از پوشش رسانه ای اخبار زلزله مثبت ارزیابی کرد. وی از صدا و سیما به عنوان زبان مردم یاد کرد و گفت: ایده راه اندازی رادیو امید برای دریافت اخبار لحظه ای از آخرین اقدامات امدادرسانی در مناطق زلزله زده قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان از راه‌اندازی چند فرستنده رادیویی در ایستگاه شهید شهسواری جنوب استان خبر داد و گفت: پوشش‌دهی موج FM در استان ارتقا یافته است. - اخبار استانها -

احمد علیرمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک هشتاد و چهارمین سالروز تاسیس رادیو در ایران، اظهار داشت: رادیو یک رسانه گرم و در دسترس است که این ویژگی‌ها رادیو را از دیگر رسانه‌های جمعی متمایز کرده است؛ رادیو در حقیقت طی این سال‌ها، رفیق و همدم روزهای تلخ و شیرین مردم زیادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه رادیو از دیرباز مونس مردم بوده است، ادامه داد: سابقه رادیو از تلویزیون بیشتر است و از شگفتی‌های این رسانه این است که با روی کار آمدن دیگر رسانه‌های دیداری از جمله تلویزیون از اهمیت و محبوبیت رادیو در بین مردم کاسته نشده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با بیان اینکه در دوران هشت ساله دفاع مقدس این رادیو بود که با پخش نواهای مختلف فضای جبهه و جنگ را برای مردم ترسیم می‌کرد و نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی به مردم در آن زمان داشت، خاطرنشان کرد: در بحران‌های مختلف و حتی در همین سیل اخیر استان کرمان شاهد اطلاع‌رسانی به موقع رادیو به مردم بودیم.

وی با اشاره به پوشش خوب و مطلوب سیگنال‌های رادیویی در سراسر استان کرمان، بیان کرد: جاهای اندکی در استان کرمان وجود دارد که پوشش رادیو را نداشته باشیم و پوشش سیگنال‌های رادیویی در استان کرمان بیش از 99 درصد است.

علیرمضانی با بیان اینکه گلایه از عدم دریافت سیگنال‌های رادیویی در استان کرمان خیلی کم است، ادامه داد: با تلاش همکاران ما حتی اگر اشکال فنی هم در فرستاده‌ای ایجاد شود، بلافاصله برای برطرف کردن آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز سطح انتظارات مردم بالا رفته و بیشتر مخاطبین ما انتظار دارند که رادیو را از موج FM دریافت کنند، گفت: پوشش FM در جنوب استان کرمان با مشکلاتی مواجه بود که با راه‌اندازی چند فرستنده در ایستگاه شهید شهسواری در حال حاضر پوشش FM در این منطقه خیلی بهتر شده است.

وی با بیان اینکه پوشش‌دهی موج  FM در استان کرمان ارتقا یافته البته ممکن است همچنان گلایه‌مندی‌هایی وجود داشته باشد، افزود: مردم عزیز استان کرمان بدانند که در حد بضاعت تمام توان خود را برای کسب رضایتمندی آنها گذاشتیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با اشاره به اینکه در سطح برخی از جاده‌های استان کرمان مشکلاتی در دریافت موج FM وجود دارد، بیان کرد: پیگیری کردیم تا مشکل FM جاده‌ای ما در سطح استان نیز حل شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • خرم‌آباد لرزید
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • زمین لرزه ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند