Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هرگونه قصور و سهل‌انگاری در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان ممکن است خسارت جبران‌ناپذیر به همراه داشته باشد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در همایش سفیران هلال سرخ حسینی استان مرکزی که در سالن زیتون هلال احمر استان مرکزی برگزار شد اظهار داشت: این حس نوع‌دوستی که به‌دنبال زلزله غرب کشور در سراسر ایران اسلامی ایجاد شده و شاهد موج عظیمی از عشق، ایثار، احسان، محبت وعواطف انسانی و فداکاری هستیم همه نشات گرفته از تحصیل در مکتب و دانشگاه امام حسین (ع) است

وی افزود: دیدیم که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر پس از زلزله غرب کشور و پیام مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج همه نیرو‌ها در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور پیام رهبری را لبیک گفته و قدم در عرصه خدمت گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه شاهد کمک‌ها و تلاش‌های تمامی اقشار جمعیتی از جمله نیروهای نظامی و انتظامی، داوطلبان جمعیت هلال احمر و سایر مردم در صحنه کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده غرب کشور هستیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: هلال احمر استان مرکزی از ساعات نخست پس از وقوع لزله در مناطق زلزله‌زده حضور یافته و خوش درخشید و تاکنون پس از گذشت چهار روز از حادثه وقوع زلزله هیچ کوتاهی و توقفی در امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: نجات جان افراد در اتفاقات این چنینی مهم‌ترین اقدام بوده و باید در اولویت قرار گیرد و اقدامات دیگر در گام‌های بعدی انجام شود، حضور به موقع در صحنه پس از وقوع چنین اتفاقاتی بسیار مهم بوده و هرگونه قصور و سهل‌انگاری ممکن است خسارت جبران‌ناپذیر و افزایش آمار تلفات را به همراه داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: کار در راه خدا هرگز شکست‌پذیر نبوده و عین موفقیت است، هر قدمی که در این مسیر برداشته شود مسیرهای دیگری را پیش روی انسان باز می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: این عهد و پیمان را باید تا آخر عمر حفظ کرد، راه احسان، نیکوکاری، وفاداری، صفا و صمیمیت باید همیشه مد نظر باشد و از هر راهی برای قدم گذاشتن در مسیر خدا باید استفاده کرد، افرادی که زبانشان زابن احسان است هزار برابر پاداش می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک، نایین، اردستان و نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

منصور شیشه فروش افزود: همچنین تخلیه آب از بیش از ۷۰ واحد مسکونی در شمال و شرق اصفهان توسط عوامل خدمات شهری و آتش نشانان با استفاده از پمپ‌های شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان افزود: بدنبال شدت بارش‌های رگباری و سیل آسا ،  ۲۷۰ تیم امدادی شامل عوامل مدیریت بحران در شهرداری ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها و همچنین دستگاه‌های اجرایی مانند راهداری، پلیس راه، هلال احمر، واحد آتش نشانی، آب و فاضلاب و خدمات شهری در مناطق مختلف استان مستقر شدند.

او گفت: در زمان حاضر همه راه‌های استان باز است و فقط گردنه زنجیرگاه جاده چوپانان در جاده نایین به علت شدت بارش توسط پلیس راه مسدود اعلام شده که مسیر چوپانان، اردکان و نایین به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است.

شیشه فروش به وارد شدن خسارات به معابر و واحد‌های مسکونی در مناطق شهری و روستایی نطنز، اردستان، زواره، آران و بیدگل، کاشان و نایین اشاره کرد.

وی درخصوص حوادث پیش آمده به برخورد صاعقه به ۲ نفر از عشایر در کوه «محمد نوجوان» جرقویه و جراحت سطحی و اعزام آن‌ها به مرکز درمانی و همچنین نشست پل در روستای حیدرآباد جرقویه و قطعی برق تعدادی از روستا‌های میمه اشاره کرد.

مدیر کل بحران اصفهان با اشاره به میزان بارش‌ها گفت: در ایستگاه اردستان بین ۲۰ تا ۲۷ میلی متر، در بادرود ۱۷ میلیمتر، در حسین آباد آران و بیدگل بیش از ۶۰ میلی متر باران گزارش شده است.

وی یادآور شد: با توجه به ادامه دار بودن بارش‌ها  عوامل امدادی استان در آماده باش هستند.
منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان