Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@13:36:24 GMT

قاچاقچی ماهی فاسد در گیلان ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۵۴۸۹

قاچاقچی ماهی فاسد در گیلان ناکام ماند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از توقیف محموله 2 تنی ماهی فاسد در ایستگاه پلیس راه رشت - قزوین خبر داد.

ایران آنلاین /سرهنگ حسین محمدپور گفت: مأموران پلیس راه رشت - قزوین ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو نیسان حامل بار ماهی مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف 2 تن ماهی فاسد از این خودرو افزود: راننده قصد داشت ماهی ها را به استان وارد کند و پس از نمک اندود کردن (ماهی شور) آن ، به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان گیلان از تحویل محموله به اداره بهداشت استان خبر داد.
ماهی دودی شده و شور در گیلان استفاده زیادی می شود و مردم این استان، از این نوع ماهی ها در کنار غذاهای محلی استفاده می کنند. کارشناسان حوزه سلامت معتقدند در موارد بسیاری، ماهی‌هایی که به صورت تازه فروخته نمی‌شوند و بر روی دست فروشندگان می‌مانند، برای شور کردن و دودی کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند به همین دلیل توصیه می کنند در صورت استفاده از این نوع ماهی ها ، توسط خود مردم شور شود. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه دربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کردند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد