Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: همزمان با دهه آخر صفر و ایام شهادت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، بیش از هزار گنابادی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
وی افزود: همچون سال‌های گذشته و به منظور شرکت در مراسم سوگواری شهادت امام رضا(ع) در جوار حرم مطهر این امام رئوف، مردم شهرستان گناباد در قالب 20 هیئت عزاداری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد با بیان اینکه این افراد به صورت پیاده یا با اتوبوس به مشهد اعزام می‌شوند، اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی، دو کاروان پیاده از روستاهای بیمرغ و بیلند شهرستان گناباد حرکت خود را به صورت پیاده به سمت مشهد مقدس آغاز کرده‌اند که در این کاروان‌ها حدود ۲۰۰ نفر حضور دارند.
حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه افراد اعزام شده همزمان با روز شهادت امام رضا(ع)، در قالب هیئت‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی به عزاداری خواهند پرداخت، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تلاش شده است تا در محل اسکان این هیئت‌ها، با حضور مبلغان مذهبی، برنامه‌های فرهنگی اجرا شود.
وی یادآور شد: همزمان با دهه آخر صفر و ایام عزاداری رحلت پیامبر اعظم(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع)، مراسم عزاداری با حضور مبلغان مستقر و طرح هجرت در 103 مسجد شهرستان گناباد برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

محمد قصابی افزود: این پرواز‌ها روز‌های جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل و اردبیل -مشهد توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه اولین پرواز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، اظهار کرد: بر همین اساس هواپیمای BAE. باشماره پرواز ۱۰۹۸ راس ساعت ۱۵:۳۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برخاسته و راس ساعت ۱۷:۵۰ در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: این هواپیما همچنین روز جمعه راس ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کرده و راس ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین خواهد نشست.

قصابی اضافه کرد: در صورت استقبال مردم، پرواز هواپیما از فرودگاه اردبیل به مشهد و بالعکس افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ