Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، بر اساس این دستور، مبلغ ده میلیارد تومان از محل تنخواه ماده 12 وزارت کشور، 14 میلیارد و 560 میلیون تومان از محل تملک استان کرمانشاه، 10 میلیارد و 550 میلیون تومان تملک استان ایلام، 15 میلیارد تومان اورژانس کشور و تهران، 2 میلیارد و 954میلیون و 800 هزار تومان پزشکی قانونی، 5 میلیارد تومان به وزارت کشور و 12 میلیارد و 946 میلیون  تومان از محل جمعیت هلال احمر پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرباسیان همچنین روز گذشته در پیام تسلیت خود به مردم استانهای ایلام و کرمانشاه، با اشاره به دستور رییس جمهور و معاون اول وی، در نامه های جداگانه ای خطاب به معاون امور بانکی و بیمه، رییس کل سازمان امور مالیاتی و خزانه داری کل کشور، دستورات ویژه ای به منظور رسیدگی فوری و مساعدت به زلزله زدگان صادر کرد.
زلزله روز یکشنبه در استانهای ایلام و کرمانشاه باعث بروز تلفات جانی و خسارات مالی به مردم این دو استان شد.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌

خلیل‌الرحمان حقانی وزیر امور مهاجرین طالبان با اشاره به اقدامات اخیر پاکستان اظهار داشت بیش از 600 هزار پناهجو در ماههای اخیر به افغانستان اخراج شده‌اند.

حقانی گفت برای بازگشت کنندگان به کشور، مراکز موقت فراهم شده است تا از آنجا به ولایت‌های مورد نظر انتقال یابند.

این در حالی است که شماری از پناهجویان تازه بازگشته به افغانستان از طالبان خواستار کمک و سرپناه دائمی و همچنین فرصت‌های کار شده‌اند.

وزیر امور مهاجرین طالبان پیش از این در دیدار با «شوکو شیموزاوا» رئیس پشتیبانی و امنیت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در بهمن‌ماه سال گذشته گفته بود بیش از یک میلیون مهاجر به افغانستان بازگشته‌اند.

این بازگشت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس آمار سازمان ملل، بیش از 29 میلیون افغانستانی‌ (بیشتر از نیمی از جمعیت این کشور) به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند