Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در معاملات امروز بازار آزاد باز هم شاهد تغییرات و نوسانات قیمتی طلا و ارز بودیم و در همین خصوص نرخ طلا در بازار آزاد با تغییراتی همراه بود، هر گرم طلای 18 عیار با 671 تومان ;hia با قیمت 125 هزار و 429 تومان داد و ستد شد، همچنین هر گرم طلای 24 عیار با 892 تومان کاهش با نرخ 167 هزار و 268 تومان مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان انواع سکه، سکه تمام بهار آزادی (امامی) با 9 هزار و 500 تومان افزایش به قیمت یک میلیون و 399 هزار تومان رسید و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 3 هزار و 900 تومان افزایش با قیمت یک میلیون و 326 هزار و 900 تومان معامله شد.

گفتنی است، نیم سکه با 2 هزار تومان افزایش با نرخ 699 هزار تومان معامله شد و ربع سکه با 2 هزار تومان کاهش با نرخ 392 هزار و 700 تومان فروخته شد و سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل با قیمت 258 هزار تومان فروخته شد.

لازم به ذکر است، دلار آمریکا در بازار آزاد با 3 تومان افزایش به قیمت 4101 تومان رسید، همچنین یورو بدون تغییر نسبت به روز قبل به قیمت 4892 تومان و درهم امارات با 4 تومان افزایش با قیمت 1136 تومان خرید و فروش شدند.

همچنین نرخ طلا در بازارجهانی با 6 دلار کاهش با قیمت 1278 دلار مورد معامله قرار گرفت.

403

طلا دلار بازار آزاد افزایش دلار افزایش درهم تغییرات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد

قیمت کاغذ تحریر در بازار آزاد دو هفته پس از التهابات ناشی از افزایش ۱۰۰ هزار تومانی با کاهش مواجه شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از دو هفته التهاب ناشی از افزایش قیمت کاغذ تحریر در بازار آزاد، امروز قیمت‌ها با کاهش مواجه شدند.

بر این اساس هر برند کاغذ چاپ و تحریر 70 در 100 با گرماژ 70 گرمی بین یک میلیون و 270 تا یک میلیون و 300 هزار تومان عرضه شده است.

هم‌چنین قیمت هر بسته کاغذ A4 نیز 20 هزار تومان کاهش داشته است. اما قیمت کاغذ گلاسه و مقوای پشت طوسی با افزایش همراه بوده است.

کارشناسان دلیل افزایش قیمت کاغذ در بازار را به بی‌ثباتی نرخ ارز ربط می‌دهند،‌ بااین حال بازار از نظر عرضه با کمبودی مواجه نیست.

واردات 300 میلیون دلاری کاغذ تحریر در سال رونق تولید!

بر اساس آمارهای رسمی،‌ در سال 1402، میزان 276 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر به‌ارزش 300 میلیون دلار وارد کشور شده است، این در حالی است که در سال قبل از آن یعنی سال 1401 که هنوز چرخ تولید داخلی هم راه نیفتاده بود،‌ این رقم 218 هزار تن بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار