Web Analytics Made Easy - Statcounter

144 دانش آموز دختر از صفاشهر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بام فارس؛ صبح امروز(پنج‌شنبه) دومین کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی صفاشهر به منظور تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف بلند شهدای جلیل القدر و تجدید یاد و خاطره جانفشانی ها و سلحشوری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با مجاهدت و فداکاری مردانه از تمامیت ارضی و ارزشهای اعتقادی خود دفاع کردند، با بدرقه مسئولان و خانواده‌ها به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز هاشمی مسئول اردوی سپاه ناحیه خرم‌بید در مراسم بدرقه این کاروان گفت: این کاروان که شامل 144 دانش آموز دختر شهرستان خرم بید از آموزشگاه‌های متوسطه دوم حضرت زینب(س)، کوثر، خدیجه کبری(س) و فرزانگان بود، مدیر آموزش و پرورش خرم بید، مسئولان سپاه ناحیه خرم بید و جمع کثیری از خانواده های دانش آموزان حضور داشتند.

وی افزود: این دانش‌آموزان که در قالب 4 دستکاه اتوبوس اعزام شدند، در این اردوی چهار روزه از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندرود، دهلاویه و هویزه بازدید می‌کنند.

هاشمی اظهار داشت: پیش از این اولین اردوی راهیان نور شهرستان خرم بید شامل 138 دانش‌آموزان پسر پایه دهم متوسطه در قالب 3 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲

با وجود تلاش‌های بسیاری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت خودباوری و اتکا به نیرو‌های داخل در جهت ترقی کشور در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است، اما در فضای روایت هیچ گاه آن طور که باید این دست‌آورد‌ها بازنمایی نشده است. 
درهمین راستا سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) همراه با اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با پیگیری وتلاش‌های شبانه روزی اقدام به برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت برای فرهنگیان عزیز نموده است که بحق تاثیر ات بصیرتی وفرهنگی وتحول برانگیز آن برای مخاطبین کاملا مشهود بود. ازطرفی تلاش ها‌ی بی شائبه وخالصانه دست اندرکاران برگزاری این اردو‌ها واستقبال بی نظیر مخاطبین از برنامه‌های راهیان نور وپیشرفت منجر به کسب مقام سوم کشور برای استان لرستان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره