Web Analytics Made Easy - Statcounter

رازقی رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: اتاق بازرگانی شیراز محموله های جمع آوری شده توسط خیران بخش خصوصی را در دو گروه و در قالب 60 کامیون به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، ظهر امروز چهارشنبه، 24 آبان‌ماه در حاشیه مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه فارس و در آیینی اولین محموله کمک‌های بخش خصوصی فارس با هماهنگی اتاق بازرگانی شیراز برای زلزله‌زدگان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال رازقی، رئیس اتاق بازرگانی شیراز در این خصوص بیان کرد: 20 دستگاه کامیون شامل آب معدنی، کنسرو و کمپوت، خرما، پتو، زیرانداز، شیرخشک، لباس کودک، وسایل گرمایشی و چادر است که برای توزیع بین هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه به اتاق اتاق بازرگانی کرمانشاه ارسال شد.

 

اوبا بیان اینکه این کار خیرخواهانه به صورت خودجوش و توسط بخش خصوصی استان فارس انجام شد، افزود: بخش خصوصی استان فارس کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق اتاق شیراز به اتاق کرمانشاه ارسال می‌کند که در کوتاه ترین زمان به هموطنان زلزله زده‌مان می رسد.

رازقی اظهار کرد: اتاق شیراز محموله های جمع آوری شده توسط خیران بخش خصوصی در دو گروه و در قالب 60 کامیون به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال می کند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز نیز گفت: زلزله اخیر در مناطق غرب و استان کرمانشاه ابعاد گسترده ای داشته که اعزام کمک های مردمی از سوی اتاق بازرگانی شیراز و فعالان بخش خصوصی استان اقدامی ارزشمند و شایسته است.

سید حسن خلیلی اضافه کرد: پیام ما به مردم زلزله زده کشورمان همدردی و تسلیت است که همه مردم ایران به ویژه استان فارس تلاش می کنند بخشی از نیازهای مادی و معنوی این عزیزان را تامین کند.

او ادامه داد: دولت و بخش خصوصی در کنار مردم زلزله زده مناطق غربی کشور است که امیدواریم آلام روحی مردم مناطق زلزله زده نیز هرچه سریع تر تسکین یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه

در حالی که غزه پیش از وقوع جنگ، روزانه تا یک هزار کامیون را برای تامین نیاز‌های خود از گذرگاه رفح پذیرا بود، جنگ همه جانبه رژیم صهیونیستی که با محاصره کامل این باریکه همراه بوده است مانعی بزرگ در روند تامین نیاز‌های اولیه فلسطینیان محسوب می‌شود. 

به گزارش الجزیره، رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در واکنش به فشار‌های بین المللی برای رفع محاصره غزه و اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه اعلام کرد: ما امروز به ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه اجازه دادیم از گذرگاه مرزی کریم ابوسالم وارد غزه شوند. 

این رژیم در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: همچنین امروز ۲۵ کامیون بشردوستانه از مسیر اردن وارد شد و ۱۵۹ بسته یک تنی بر فراز شمال غزه رهاسازی شد. همچنین طی هماهنگی‌های صورت گرفته ۲۲ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه ارسال شد. 

ادعای مقامات صهیونیست برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه تنها یک روز پس از آن اعلام می‌شود که تل آویو تهدید کرد دیگر به سازمان آنروا اجازه نخواهد داد کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه ارسال کند. 

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل آنروا را ستون فقرات کمک رسانی‌ها به غزه دانسته و تاکید دارد که هیچ گروه بشردوستانه دیگری نمی‌تواند جایگزین آنروا شود. 

آنروا دارای بیش از ۳۰ هزار کارمند است که علاوه بر کمک رسانی‌ها به فلسطینیان در غزه، به فلسطینیان در کرانه باختری و کشور‌های اردن، سوریه و لبنان نیز کمک رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| آرمان خالقی
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • فرودگر قمری «اودیسیوس» برای همیشه از کار افتاد
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • اعتماد به مردم در اقتصاد و تولید ثمربخش خواهد بود
  • ایران سلاح به کرانه باختری ارسال می‌کند | تل‌آویو یکی از این محموله‌ها را توقیف کرده است
  • ورود ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه
  • کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق