Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج‌ شهین‌باهر، در حاشیه آغاز عملیات اجرایی بوستان محله‌ای باغ توت گلگشت، با بیان این مطلب اظهار داشت: باغ توت گلگشت از فرصت‌های مهم توسعه فضای‌سبز است که توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز تملک شده‌‌است.

وی با اشاره به این‌که اجرای این تملک، مانع از تخریب باغ شده است، گفت: با تملک این مجموعه، درختان ارزشمند و قدیمی باغ، حفظ و فرصت مهمی برای توسعه فضای سبز و ایجاد موقعیت نشاط‌ بخش در این مسیر ایجاد شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهین‌باهر تصریح کرد: با توجه به مجاورت محدوده گلگشت با مراکز متعدد درمانی، احداث این بوستان، نقش کارساز در سهولت انتظار و رفاه مراجعان خواهد شد.

وی بر لزوم تسریع در عملیات عمرانی پارک تاکید کرد و افزود: سعی خواهد شد پارک، با حفظ فضای بکر و ایجاد برخی زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی، در اسرع وقت تکمیل شده و در خدمت شهروندان قرار گیرد.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که در روزهای گذشته، عملیات اجرایی بوستان محله‌ای ستارخان در حوزه منطقه ۴ آغاز شده‌است، گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، برنامه اجرایی و عمرانی شهر را با دو پروژه فضای‌سبز آغاز کرده‌ایم؛ این امر از اراده شهرداری تبریز برای حفاظت از فضای سبز حکایت دارد و در آینده با تکمیل کاربری‌های مشابه، روند مطلوب‌تری خواهدداشت.

باغ توت گلگشت، از مهم‌ترین پروژه‌های فضای‌سبز است که توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز در وسعت ۱۰ هزار مترمربع تملک شده‌است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش