Web Analytics Made Easy - Statcounter

جناب آقای استاندار وقتی مدیری بدون استعلام از نهادهای نظارتی فردی را به عنوان سرپرست معرفی می‌کند عملا در مقابل دستور العمل شما ایستاده است و فردا یقینا برای قطعات فروخته شده پازل بقای خود دست به انتصابات سیاسی و حزبی دیگری خواهد زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح قزوین قانون خوری، دور زدن قانون و هیچ انگاشتن قوانین در هر جایی از کشور مقدمه و دروازه ورود فساد در آن مرکز خواهد بود و رعایت قانون بد نیز از بی قانونی بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خاطرات یکی از نزدیکان حضرت امام خمینی ( ره ) که توفیق همراهی با او را در پاریس داشت، می‌خواندم که در پاریس ذبح گوسفند در اماکن مسکونی ممنوع بود و خانواده حضرت امام می‌خواستند برای نذری گوسفندی را قربانی کنند و چون امکان ذبح شرعی گوسفند در کشتارگاه‌های آن کشور وجود نداشت، حضرت امام با قربانی کردن گوسفند در حیاط منزل مسکونی مخالفت کردند و« قریب بدین مضمون » فرمودند: چون ما در کشور آنها زندگی می‌کنیم باید به قوانین آنها احترام بگذاریم و...

با شروع بکار دولت جناب حسن روحانی که خود را قانونمندترین دولت می‌دانست و شعار عمل به قانون او بقدری گوش نواز و آرامبخش بود که برخی نهادهای نظارتی را بخواب عمیق فرو برد تا اینکه مشخص شد پشت انتصابات مدیرعامل بانک‌های ملت و... باند سرخه ای‌ها با مدیریت و سفارش حسین فریدون فعال بوده و نباید آنچه می‌شد که شد و امروز برادر رییس جمهور به عنوان نقض قانون و سفارش پذیری در بند قانون گرفتار آمده است.

حال طی روزهای گذشته شاهد رخداد همین نقض قانون و تاکید استاندار محترم قزوین از سوی شهرداری قزوین بودیم که زمینه ساز اعتراض یکی از اعضای شورای شهر قزوین هم شد.

فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در اعتراض به انتصاب سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین می‌گوید: خبر بهت آور انتصاب رئیس سازمان فرهنگی_ورزشی را شنیدم که با هیچ معیار قانونی و اداری انطباق ندارد.

وی در ادامه اعتراضش می‌افزاید: اولین نکته را به شورا یادآوری می‌کنم، سوگند یاد کردیم در برابر کلام الله مجید، خداوند متعال و شرف انسانی خویش که قانون اساسی و سایر قوانین را رعایت کنیم، این انتصاب با ضوابط و مقررات انطباق نداشته و با ابلاغیه وزیر کشور، دولتی که شما خود را حامی آن می‌دانید، مغایرت دارد.

وی همچنین تاکید می‌کند: روسای سازمان باید از میان کارکنان رسمی یا پیمانی شهرداری‌ها و یا دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده5 قانون خدمات کشوری با داشتن شرایط تحصیلی و تجربی مربوطه انتخاب شده باشند.

رامندی با مخاطب قرار دادن صفری شهردار اصلاح طلب قزوین اظهار می‌دارد: اعتراض من دخالت در انتصابات نیست، بلکه وظیفه نظارتی شوراست و رعایت قوانین و مقررات از ضروریات جامعه است، شایسته سالاری و انتخاب باید براساس توانایی باشد، فردی که هیچ کار اداری و مدیریتی نداشته چگونه می‌تواند سازمان فرهنگی ورزشی را اداره کند؟

وی با طرح سئوالی از شهردار می‌پرسد: آیا فرد منتخب مدرک تحصیلی مرتبط دارد و سابقه فرهنگی وی چیست؟ آیا اداره سازمان فرهنگی_ورزشی را می‌توان با کار روزنامه نگاری مقایسه کرد؟  
اگر از کنار سخنان این عضو شورای شهر به راحتی بگذریم از نقض قانون نمی‌شود به راحتی گذشت. در ابلاغیه وزارت کشور به شهرداران به درستی اشاره شده است که بخش‌هایی از نامه جهت استحضار عنوان می‌کنیم.

پیرو ابلاغیه سیاست‌های کلی نظام و سیاست‌های اداری ابلاغی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و وزارت کشور مبتنی بر ممنوعیت هرگونه بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری‌ها تحت هر عنوانی بدون اخذ مجوزهای لازم و بند 4 بخشنامه شماره 31947تاریخ 20/11/92 بکارگیری و انعقاد قرارداد اعم از « مشاوره ای، حق الزحمه، کارگری، کار معین و مشابه آن و تبدیل وضعیت تحت هر عنوان در شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته ممنوع بوده و همچنین انتصاب افراد فاقد رابطه استخدامی ( رسمی و پیمانی ) به پست‌های سازمانی، مدیرینی و یا سرپرستی بدون استعلام و تایید وزارت کشور، مرتکبین به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.
جناب آقای زاهدی استاندار محترم قزوین، این اولین قانون شکنی و آخرین آن در استان نخواهد بود زیرا باند زر و زور همه مدیران را نوکر و چاکر خود می‌خواهند و استقلال مدیریتی در این استان سال‌هاست با دخالت افراد غیرمسئول به بایگانی سپرده شده است.

جناب آقای استاندار وقتی باند "زر و زور" به نامه و دستورالعمل شما هیچ اهمیتی نمی‌دهند و آن را به هیچ می‌انگارند، می‌شود امیدوار بود که برای آینده شهر کاری صورت دهند؟؟

انتصاب فردی فاقد مهارت کافی و تجربه مدیریتی « حتی یک سال سابقه دولتی » برای سازمان طویل و عریض فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

آیا حق مردم قزوین است که یک تلفن چی و یا مسئول تدارک دفتر یک عنصر سیاسی و بدون ضوابط و قواعد اداری و استخدامی با 50 سال سن بصورت غیرقانونی جذب شهرداری قزوین شود آیا نقض قانون مقدمه تخلفات کسترده مالی نخواهد بود.

جناب آقای استاندار وقتی مدیری بدون استعلام از نهادهای نظارتی فردی را به عنوان سرپرست معرفی می‌کند عملا در مقابل دستور العمل شما ایستاده است و خود را فراتر و زورمند تر از قانون می‌داند، فردا یقینا برای قطعات فروخته شده پازل بقای خود دست به انتصابات سیاسی و حزبی دیگری خواهد زد.

اما سخنی هم با رسانه‌ مدعی "آرمانشهر" داریم، آن حرف این است که چرا عوامل فساد و تبانی در شهرداری قزوین را بدرستی معرفی نمی‌کنید؟ اگر صداقت دارید به جای ترساندن اعضای شورای شهر و گرفتن امتیازات پنهان«پشت پرده » بیاید تمامی اسناد تخلف مدیران در همه سطوح و از همه گرایش را برای نجات کشور معرفی کنیم و اگر شما جرات آن را ندارید اسناد را به ما بدهید تا منتشر می‌کنیم.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد

مراسم تکریم استاندار قبلی و معارفه استاندار جدید مازندران، با حضور وزیر کشور آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور یک و نیم ساعت دیرتر از زمان معین، در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران از دقایقی پیش آغاز شد.

در ابتدای مراسم، قاسم عزیززاده گرجی؛ سرپرست معاونت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: امروز در شرایطی مراسم تودیع حسینی پور را برگزار می‌کنیم که در جهت رشد و تعالی، مردم داری و ایجاد شرایط برای وحدت و همدلی در جهت رفع موانع و کاستی ها و دور ساختن مسائل از حواشی و رساندن به فهم مشترک برای پیشرفت همه جانبه استان تلاش شده است.

وی از حضور میدانی، تلاش شبانه روزی و سعه صدر و حرکت تحولی استاندار سابق استان برای گره گشایی از مشکلات استان به نمایندگی از تمام خدمتگزاران مازندران قدردانی کرد.

عزیززاده گرجی ادامه داد: استفاده از نیروهای نخبگانی، سفرهای شهرستانی، ارتباط با سایر استان‌ها و دیپلماسی اقتصادی برای ارتباط با کشورهای همجوار، و خدمت مخلصانه برای اعتلای سطح فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی استان از دیگر زحمات آقای حسینی پور در مدت 29 ماه و 17 روز خدمتگزاری بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: مسیر پیشرفت و ترقی استان همچنان با حضور یوسف نوری؛ استاندار جدید مازندران ادامه یابد. 

وزیر کشور در بدو ورود به استان در فرودگاه دشت ناز به خبرنگاران گفت: تغییر سید محمود حسینی پور استاندار مازندران بنا به درخواست خودش بوده و او را در پست دیگری به خدمت می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • سفر وزیر کشور به مازندران
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران