Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه تربت حیدریه اعلام کرد: با توجه به حضور گسترده زائران حریم قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر، تردد خودروهای سنگین به استثنای خودروهای حامل سوخت و مواد فاسد شدنی در جاده تربت حیدریه به مشهد از ساعت7صبح تا 22 شب به مدت چهار روز ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میش مست در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار داشت: محدودیت ترافیکی در مسیر  اصلی تربت حیدریه به مشهد از ساعت هشت صبح امروز پنج شنبه 25 آبان تا ۲۲ شب بمدت چهار روز تا پایان ماه صفر برای خودروهای سنگین به جز مواد سوختنی و فاسد شدنی اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این محدودیت ترافیکی تا پایان وقت روز یکشنبه اعمال شده تا زائران بارگاه منور امام رضا(ع) اعم از زائران پیاده و خودروئی با سهولت در مسیرهای رفت و برگشت تردد کنند.

 

 رئیس پلیس راه تربت حیدریه بیان کرد: طبق اعلام فرماندهی پلیس راه خراسان رضوی جاده قدیم تربت حیدریه به مشهد(امام تقی) جهت عبور زائران می باشد و تردد وسایل نقلبه در آن ممنوع اعلام شده است.

 

 میش مست اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین روزهای پایانی ماه صفر در جاده های تربت حیدریه، رانندگان با رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی  در طول مسیر با عوامل پلیس همکاری کنند.

 

 رئیس پلیس راه تربت حیدریه گفت: برای تسهیل سفر و رفاه زائرین و مسافران تمام جاده های تربت حیدریه تحت کنترل نیروهای پلیس این شهرستان قرار دارد.

 

 همه ساله بالغ بر ۷۰ هزار زائر پیاده از مسیرهای مواصلاتی تربت حیدریه به مشهد این مسیر را طی مسافت می کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در محور هراز سنگین است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای استان افزود: در حال حاضر تردد در محور هراز مسیر دوطرفه سنگین است.

وی اظهار کرد: تردد در دیگر محورهای استان شامل کندوان، سوادکوه، کیاسر و کناره به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی نیز مداخله خاصی در استان مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6084979

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد