Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@10:45:32 GMT

فوت تلخ نیرو‌ی هوانیروز هنگام امدادرسانی /تصویر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۷۸۰۱

فوت تلخ نیرو‌ی هوانیروز هنگام امدادرسانی /تصویر

خرداد: سروان حسن نیرپور از نیرو‌های هوانیروز کرمانشاه در حین امداد رسانی به مناطق زلزله زده به علت ایست قلبی جان باخت.

به گزارش صدا و سیما، سروان حسن نیرپور از نیرو‌های پایگاه هوانیروز کرمانشاه در حین امداد رسانی به زلزله زدگان در روستای کوییک مجید در منطقه ازگله به علت ایست قلبی جان باخت.
  برچسب ها: فوت تلخ ، نیرو‌ی هوانیروز ، امدادرسانی ، تصویر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

1110 نجاتگر هلال احمر اصفهان در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند

ایسنا/اصفهان معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اعلام اینکه امدادگران هلال‌احمر استان در طول ایام نوروز در ۴۵ پایگاه امدادی مستقر خواهند شد و به‌صورت ۲۴ ساعته کشیک خواهند داشت، گفت: هزار و ۱۱۰ نجاتگر این نهاد در طول ایام نوروز، مسئولیت امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و حادثه‌دیدگان را بر عهده دارند.

بمانعلی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین تمهیدات جمعیت هلال احمر اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر استان در طول ایام نوروز در ۴۵ پایگاه امدادی مستقر خواهند شد و به‌صورت ۲۴ ساعته کشیک خواهند داشت.

وی با اعلام اینکه یک هزار و ۱۱۰ نجاتگر این نهاد در طول ایام نوروز، مسئولیت امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و حادثه‌دیدگان را بر عهده دارند، افزود: هر یک از پایگاه‌ها دارای خودروی نجات، تجهیزات رهاسازی مصدوم در تصادف، آمبولانس مجهز به وسایل اورژانس و دیگر امکانات موردنیاز امدادی است. دوره بازآموزی و به‌روزرسانی علمی و عملی نجاتگران و امدادگران باهدف ارتقای توانمندی آنان به مدت هشت روز برای تمام فعالان این عرصه برگزار شد تا بتوانیم روند خدمات‌رسانی را از لحاظ کمی و کیفی بهبود بخشیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان از افزایش امدادرسانی‌ها خبر داد و تصریح کرد: امسال یک پایگاه اضافه نیز در آزادراه اصفهان - کاشان فعال خواهد شد تا روند امدادرسانی در این مسیر پُرتردد بهبود پیدا کند.

یوسفی درباره شرایط جوی در اصفهان، خاطرنشان کرد: باتوجه‌ به هشدارهای سازمان شناسی مبنی بر احتمال بارش‌های شدید در نیمه اول نوروز، ما انواع تجهیزات موردنیاز در زمان سیلاب را پیش‌بینی کرده و از جمله وسایلی مانند کف کش را در اختیار مراکز خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۹ پایگاه امداد و نجات زنجان آماده امدادرسانی به مسافران است
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ حادثه دیده
  • امدادرسانی هلال احمر به حدود ۱۵۰۰ نفر در ۴ روز نخست طرح ملی امدادونجات نوروز ۱۴۰۳
  • 1110 نجاتگر هلال احمر اصفهان در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند
  • انجام هفت عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • پایان عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان/ امدادرسانی به بیش از ۷۰ هزار نفر
  • در سومین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ / امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۹۵۱ نفر
  • انجام ۷ عملیات مردم یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آمادگی کامل واحد امداد شرکت گاز لرستان در ایام نوروز ۱۴۰۳