Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@05:44:50 GMT

«خسرو و شیرین» و آلکسیس تگزاس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۷۸۸۳

«خسرو و شیرین» و آلکسیس تگزاس

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

رضا ساکی
یوسفعلی میرشکاک در مصاحبه با حسین دهباشی گفته است: «در جهانی که فرد می‌تواند آلکسیس تگزاس در موبایل داشته باشد ممیزی «خسرو و شیرین» نظامی حماقت نیست؟»
قبل از این‌که بروید و اسم خانم آلکسیس تگزاس را سرچ کنید باید هشدار بدهم مواظب باشید کسی دوروبرتان نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون به هر حال این مدل‌های خارجی زیاد از پارچه استفاده نمی‌کنند! قبل از این‌که بروید و به دنبال نسخه سانسورنشده «خسرو و شیرین» بگردید باید بگویم آن ابیات خاص در این مثنوی آن‌طوری که فکر نمی‌کنید نیست اما به هر حال سانسور می‌شود گاهی و می‌دانم تا آن ابیات را نخوانید امشب خواب‌تان نمی‌برد.
متاسفانه بسیاری از مخاطبان این ستون همین که دیدند آقای میرشکاک به خانم آلکسیس تگزاس اشاره کرده است طنز امروز را رها کردند و ایسنا را بستند و گوگل را باز کردند. برخی هم دارند بلندبلند «خسرو و شیرین» می‌خوانند. اصلا ذات آدم همین است؛ یعنی کافی است بداند چیزی ممنوع است، از زیر خاک هم که شده پیدایش می‌کند. حالا اگر خسرو و شیرین دچار ممیزی نشده بود اصلا آقای میرشکاک به خانم تگزاس اشاره نمی‌کرد و شما هم این مطلب را تا آخر می‌خواندید و نمی‌رفتید اسم او را جست‌وجو کنید! یعنی ببینید یک ممیزی سر از کجا درمی‌آورد و ما را به کجا می‌برد.
اما آقای میرشکاک به بحث ممیزی اشاره کرده ولی به نقش ممیز نپرداخته است. ممیز اگر ممیزی نکند از کجا بیاورد بخورد؟ یعنی قبل از پرداختن به موضوع ممیزی باید فکری به حال ممیز کرد. اگر ممیزی برداشته بشود این همه ممیز بی‌کار را چه کنیم؟
باقی بقای‌تان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عید نوعروسان چوار، شیرین‌تر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد شهرستان چوار گفت: این تعداد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش حمایت کمیته امداد شهرستان اهداء شد.
تلوکی ارزش این تعداد جهیزیه را ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استعفای مربی استقلالی در لیگ یک بعداز ۳باخت
  • خداحافظی زودهنگام خسرو حیدری از خوشه طلایی
  • عکس| خسرو حیدری از خوشه طلایی خداحافظی کرد!
  • خسرو حیدری از هدایت خوشه طلایی کناره گیری کرد
  • آاس رم 1-0 ساسولو؛ سه امتیاز شیرین اما با استرس
  • عید نوعروسان چوار، شیرین‌تر شد
  • بررسی آیین و رسوم ماه رمضان در رادیو فرهنگ
  • ابتکار تگزاس در تبدیل روغن‌های سوخته به بیودیزل
  • شهرستان قصرشیرین شهر یادگار‌های برجای مانده از عشق خسرو به شیرین
  • قصرشیرین مهیای استقبال از مسافرین نوروزی می‌شود