Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول شورای بانوان خیر سلامت کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای راه اندازی مجمع بانوان خیر سلامت در همه شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، زینب قربانی، مسئول شورای بانوان خیر سلامت کهگیلویه و بویراحمد امروز (25 آبان) در نشست مشترک مجمع خیرین بانوان سلامت این استان با مدیرکل اوقاف و امور خیریه در یاسوج، گفت: تشکیل خیرین سلامت بانوان، یکی از سیاست های مجمع خیرین سلامت در استان هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مجمع بانوان خیر استان کهگیلویه و بویراحمد حدود سه ماهی است که فعالیت خود را آغاز کرده، اظهار داشت: شورای مشارکت بانوان خیر سلامت از 17 عضو تشکیل شده و با توجه به افزایش حضور بانوان برای عضویت، نیازمند همکاری دستگاه ها از جمله اوقاف و امور خیریه هستیم.

 

قربانی با بیان اینکه تعدادی پزشک نیز در این مجمع عضویت دارند، اضافه کرد: تلاش همه اعضا خدمت گذاری به مجمع خیرین سلامت و مخاطبان آن هاست.

 

مسئول شورای بانوان خیر سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نخستین نشست مجمع بانوان خیر در مرکز بهداشت به منظور تشکیل مجمع در شهرستان بویراحمد برگزار شد، عنوان کرد: تلاش ما راه اندازی مجمع بانوان خیر سلامت در همه شهرستان های استان است.

 

وی از ظرفیت بانوان در همه عرصه ها به ویژه حوزه سلامت سخن به میان آورد و یادآور شد: فعالیت آن ها در این حوزه مهم، نشانه دغدغه مند بودن این قشر نسبت به سلامت افراد نیازمند جامعه است.

 

قربانی ضمن انتقاد از نادیده گرفته شدن توانمندی بانوان این استان، اذعان کرد: شاید بخشی از این کار، ناشی از جامعه مردسالاری در این استان باشد.

 

مسئول شورای بانوان خیر سلامت کهگیلویه و بویراحمد تلاش این مجمع را کمک به هم نوعان دانست و اظهار امیدواری کرد، بتوان با فعالیت های مستمر، این توانمندی بانوان را به اثبات رساند.

 

وی ضمن گرامی داشت دهه وقف، اضافه کرد: در تلاش برای برگزاری همایش تجلیل بانوان خیر سلامت در استان هستیم و با همکاری اوقاف و امور خیریه، می توان در این راستا گام های خوبی را برداشت.

 

قربانی برگزاری این همایش را به منظور تجلیل از بانوان خیر سلامت و آگاهی بخشی به افراد جامعه، در راستای سهیم شدن در انجام فعالیت ها موثر دانست.

 

مسئول شورای بانوان خیر سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نخستین اقدام برای فرهنگ سازی در راستای امورات خیر است؛ زیرا بیماران سرطانی بسیاری داریم که خانواده های آن ها نیازمند کمک هستند.

 

وی ضمن درخواست از مدیرکل اوقاف و امور خیریه به منظور اختصاص بخشی از هزینه های خیرات و مبرات این اداره به خانواده های بیماران، تاکید کرد: این مجمع آمادگی دارد اگر وقفی در زمینه سلامت صورت گیرد، با همکاری اوقاف فعالیت هایی در این راستا انجام دهد.

 

قربانی یکی از سیاست های مجمع خیرین را استفاده از توانمندی بانوان در راستای اشتغال زایی دانست و گفت: افراد بسیاری نیازمند اشتغال هستند که می توان در این زمینه با همکاری مشترک، گام های ارزشمندی را برداشت.

 

شایان ذکر است، در این نشست در زمینه اشتغال بانوان آسیب پذیر جامعه و واگذاری زمین به منظور راه اندازی مرکزی با عنوان کلکسیون گیاهان دارویی و طب سنتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در زمینه واگذاری زمین به منظور اشتغال زایی این قشر جامعه، قول های نیز از طرف مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد داده شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور دارند.
علی‌محمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهر‌های گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد.
وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابر این شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی شهردار جدد سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و گفت: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.
روستا با اشاره به اینکه آنچه مسلم است، این است که دامن زدن به حواشی و کار‌های بیهوده هیچ نفعی برای مردم نداردو باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع شود ادامه داد: باید این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر بگیرید.
شهردار جدید سی‌سخت هم گفت: اهل حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و فقط رضای خدا را در نظر می‌گیرم.
سجاد بهرامی، افزود: سی سخت قلب تپنده استان و نگین کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد