Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد گفت : پیغمبراکرم (ص) راه و رسم زندگی را به بشریت یاد داد و حقیقتا مردمی را که در جهالت بودند نجات داد اما با گذشت زمان جاهلیتی امروز در دنیا بوجود آمده است که به مراتب بسیار بدتر از جاهیت زمان رسول الله (ص) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیب نژاد در ادامه به ظلم و جنایت های دنیای مدرن اشاره کرد وافزود : امروز عربستان را که متولی مکه ومدینه هست شما مشاهده می کنید که مردم مظلوم یمن را با وضع بسیار بد می کشد بمب را برسر بی گناهان می ریزد و جاهلیت را به اوج خود رسانده است.

وی ادامه داد امروز شما داعش را مشاهده می کنید که با نام رسول الله (ص) جنایت های فجیع را انجام می دهند انسانهای بی گناه را به صف کشیده و تیرباران می کنند و ما باید نسبت به این مسائل بی تفاوت نباشیم و با بصیرت خود سعی کنیم به داد مسلمانهای دیگر برسیم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در پایان بیان داشت این از بی خردی ، بی دینی و بی عاطفگی بعضی از انسانها نشات می گیرد که ایراد می گیرند و اعتراض می کنند نسبت به این امر که شما نباید به ملت های مظلوم فلسطین ، لبنان و یمن کمک کنید ولی باید بدانند اینجا جمهوری اسلامی است وما پیرو رسول الله (ص) هستیم و هرجا صدای مظلومی را شنیدیم باید به فریاد او برسیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی که در بیرجند مرکز خراسان جنوبی بارش باران در حال باریدن بود، یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در مراسم روز ارتش با گرامی داشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح جمهوری ایران گفت: به دلیل شرایط موجود در جهان امروز تشخیص حق از باطل کاری مشکل شده است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) که فرموده‌اند " در زمانی که تشخیص حق از باطل مشکل می‌شود، فردی از خاندان من که نام او روح الله و معید به امداد الهی است، خواهد آمد که در این زمان پرده‌ها را بر خواهد داشت."، افزود: این اتفاق بزرگ افتاده و خداوند متعال برای نجات بشر روح الله را فرستاده که این موضوع مقدمه‌ای برای پایان افسانه فریب غرب فراهم است.

وی با بیان حدیثی از حضرت علی (ع) هم که نقل شده " در آینده یهود در فلسطین تشکیل حکومت خواهد داد ".، تصریح کرد: هرچند جامعه عربی را با اسلام می‌شناسند اما در این حدیث آمده که جامعه عرب و غیر عرب با هم همراه خواهند شد.

وی تاکید کرد: امروز بسیاری از اعراب می‌گویند که ما باید مانند ایران عمل کنیم نه اینکه نوکر آمریکا و اسرائیل باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کشورهای که در منطقه پایگاه مقاومت هستند حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده‌اند و این موضوع سبب رسوایی دشمن شده است.

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند لذا در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند دیگر نتوانست از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جلیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: امروز

اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خود کفایی رسیده‌اند و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است به بهترین شکل عمل می‌کنند.

در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای مراسم رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6080852

دیگر خبرها

  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • چرا امام برخلاف آستان قدس مخالف بازسازی بقیع و مناره پیامبر بود؟
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • شهرک سینمایی نور