Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه یکم شکاری ترابری شهید لشکری مهرآباد گفت: از لحظه وقوع زلزله در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 300 تن محموله کمک های امدادی در بیش از 16 سورتی پرواز به فرودگاه کرمانشاه ارسال شده است. امیر سرتیپ دوم خلبان محمد تسویه چی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: مرتب با ستاد بحران کرمانشاه در تماس بودیم و نیاز زلزله زدگان به چادر و آب معدنی اعلام شد که بر همین اساس محموله های زیادی ارسال کردیم و همچنین نیازمندی زلزله زدگان به شیرخشک، دارو، چادر، پتو و زیرانداز هم در روزهای بعد اعلام شد که مقادیر زیادی از این محموله ها نیز از پایگاه شکاری مهرآباد، اصفهان و شیراز به کرمانشاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: یک فروند هواپیمای C130 هم به مقصد کیش پرواز کرد که مقادیر بسیار زیادی از کمک های مردمی را جمع آوری کند.
امیر تسویه چی افزود: تعامل خوبی با هلال احمر داریم و از مردم می خواهیم کمک های خود را به هلال احمر ارسال کنند و هم اکنون کامیون های زیادی آمده بودند که آنها را به هلال احمر سوق دادیم زیرا آنها نیازمندی ها را خوب می دانند و بر این اساس آن را به ما ارسال می کنند تا ما از طریق هوایی به فرودگاه کرمانشاه ارسال کنیم.
فرمانده پایگاه یکم شکاری ترابری شهید لشکری مهرآباد گفت: از شهرک های نیروی هوایی هم مقادیر زیادی پتو، چادر، موادغذایی و بهداشتی جمع آوری شد که در حال ارسال است.

                                                                                                            دانلود
دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • تصاویر ماهواره‌ای از رادار پایگاه هشتم شکاری اصفهان