Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمودرضا نداف، رئیس فوریت های پزشکی اندیمشک بیان کرد: شامگاه گذشته 4 دستگاه خودرو سبک و سنگین در 25 کیلومتری اندیمشک در مسیر رفت به سمت خرم آباد باهم برخورد کردند.

وی اظهار داشت: بر اثر برخورد 3 دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه تریلر با یکدیگر 4 نفر از سرنشینان خودروها دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نداف تصریح کرد: آمبولانس های آزادراه و منطقه تک تکاب به سرعت به محل اعزام و با همکاری هلال احمر مصدومان به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافتند.

رئیس فوریت های پزشکی اندیمشک اذعان داشت: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/گ

مصدوم شدن 4 نفر در برخورد خودروها در آزادراه اندیمشک- خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ،  سرهنگ "کامران چراغی"  با اعلام حادثه برق گرفتگی در کارگاه خیاطی، گفت:  به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام فوت یک خانم به علت برق گرفتگی در محله مهدی آباد،  ماموران کلانتری ابریشم برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:  با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که یک خانم 62 ساله به دلیل خیس بودن کف کارگاه خیاطی و اتصالی یکی از دستگاه‌های چرخ خیاطی دچار برق گرفتگی شده و دردم جان باخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع ذی‌ربط ارسال شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق