Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:34:48 GMT

کاهش نرخ دلار/ ثبات قیمت سکه

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۸۶۰۱

کاهش نرخ دلار/ ثبات قیمت سکه

در بازار آزاد هر دلار آمریکا ارزان شده و ۴۱۰۰ تومان فروخته می‌شود. همچنین سکه تمام با ثبات قیمت یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش ایسنا، مروری بر نرخ ارز گویای آن است که امروز پنجشنبه (۲۵ آبان ماه) دلار با کاهش ۲۲ تومانی ۴۱۰۰ تومان فروخته می‌شود. همچنین در بازار امروز هر مثقال طلا به قیمتی معادل ۵۴۴ هزار تومان معامله می‌شود که این رقم نسبت به روز گذشته افزایشی ۲۰۰۰ تومانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمتی معادل ۱۲۵ هزار و ۵۹۱ تومان به فروش می‌رسد که این قیمت نسبت به روز گذشته ۴۶۱ تومان افزایش داشته است.

در بازار امروز قیمت هر اونس طلا معادل ۱۲۷۷ دلار و ۳۸ سنت بوده که این رقم نسبت به روز گذشته ۴.۴۶ دلار افزایش داشته است.

در بازار سکه، سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان است که بدون تغییر مانده و نیم سکه به قیمتی معادل ۶۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد که این رقم نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰۰۰ تومانی دارد.

 همچنین ربع سکه و سکه گرمی بدون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ترتیب به قیمت ۳۹۲ هزار و ۷۰۰ تومان و ۲۵۸ هزار تومان به فروش می‌رسند.

در بازار ارز نیز قیمت یورو در بازار امروز ۴۸۸۹ تومان بوده که این رقم نسبت به روز گذشته با کاهش ۵ تومانی همراه بوده است. پوند قیمتی معادل ۵۵۳۴ تومان داشته که این رقم نسبت به روز گذشته ۱۱ تومان کاهش نشان می‌دهد.

 درهم امارات نیز بدون تغییر به قیمت ۱۱۳۶ تومان به فروش می رسد و هر لیر ترکیه با کاهش پنج تومانی به نرخ ۱۰۸۷ تومان معامله می‌شود.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی در بازار انرژی در پی کاهش تنش‌ها در خاورمیانه

شرایط سیاسی در جهان آنچنان طی ماه‌های اخیر دچار تنش‌های مختلف بوده است که اقتصاد و در راس آن بازار انرژی را به میزان زیادی تحت تاثیر خود قرار داده است. از این رو، بازار بیش از آنکه از دست نامرئی آدام اسمیت (عرضه و تقاضا) تبعیت کند، اکنون تابع شرایط سیاسی جهان است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، پس از آنکه کابینه رژیم صهیونیستی تصمیم مشخصی برای پاسخ به حمله ایران نگرفت و تلاش کشور‌های غربی به منظور کاهش تنش‌ها در خاورمیانه، بهای نفت در بازار انرژی امروز شاهد ثبات نسبی بود. 

بر این اساس، نفت برنت دریای شمال با ۵ سنت افزایش، ۹۰ دلار و ۱۵ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز برای تحویل در ماه مِی با ۱۴ سنت افزایش، به ۸۵ دلار و ۵۵ سنت رسید. 

نگرانی درباره پاسخ تهران به حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق، بهای طلای سیاه را در روز جمعه به بالای ۹۲ دلار رسانده بود که بالاترین بهای نفت از ماه اکتبر به حساب می‌آمد. 

با این وجود، جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا امروز از دور جدید تحریم‌های جدید ایالات متحده علیه ایران به دلیل حمله به اسراییل خبر می‌دهد. در صورتی که این تحریم‌ها ظرفیت صادرات نفت خام تهران را تحت تاثیر قرار دهد، بازار به آن واکنش منفی نشان خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • ثبات نسبی در بازار انرژی در پی کاهش تنش‌ها در خاورمیانه