Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نشریه مارکا در گزارش آورده که اختلاف نظر بین دو بازیکن ارشد رئال مادرید روابطشان را تیره و تار کرده است. با نتایجی که رئال نادرید در فصل اخیر در لالیگا کسب کرده است این سوال برای خیلی‌ها ایجاد شد که چرا شرایط چرا اینگونه شده و مارکا یک دلیل را عامل این اتفاق می‌داند.

پس از شکست رئال مادرید در بازی برگشت برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو به انتقاد از شیوه مدیریت باشگاه پرداخت و اینکه چرا بازیکنانی مانند آلوارو موراتا، په په و خامس رودریگز در تابستان این تیم را ترک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس اما جواب واضحی به این مسئله داد و صحبت‌های هم تیمی‌اش را منفعت طلبانه دانست و همین آغازگر مشکلات بین راموس و رونالدو بود.

راموس در میان بازیکنان جوان رئال مادرید مانند ناچو، کارواخال، آسنسیو، ایسکو، دنی سبایوس از محبوبیت ویژه‌ی برخوردار است و در طرفی کریستیانو رونالدو پس از ترک په په و فابیو کونترائو در رئال مادرید خود را تنها می‌بیند.

به عقیده مارکا اظهارات جدید راموس و علاقه او برای حضور نیمار در رئال مادرید مانند نمکی روی زخم رونالدو است. کریستیانو ورود هر ستاره‌ای به سانتیاگو برنابئو را به عنوان از دست دادن جایگاهش تلقی می‌کند و علاقه راموس برای جذب نیمار او را آزار می‌دهد.

کاپیتان رئال مادرید پس از پایان دیدار دوستانه اسپانیا برابر روسیه درباره آینده کریستیانو رونالدو گفت: او می‌رود؟ از خودش بپرسید، من چیزی راجع به این موضوع نمی‌دانم.

این حواشی دلیلی بوده تا نشریه اسپانیا مارکا آنها را به تنش بین رونالدو و راموس بداند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس

جدا از حواشی داوری، اما هواداران رئال مادرید حرکتی زیبا را در برنابئو به نمایش گذاشتند.

طرفداری | دیدار جذاب رئال مادرید و بارسلونا با کامبک شاگردان آنچلوتی با نتیجه 3-2 به سوی مادریدی‌ها به پایان رسید.

این مسابقه که صحنه‌های داوری هم در آن کم نداشت، اوقات طرفداران بارسا را در اواخر نیمه اول با مصدومیت فرنکی دی یونگ تلخ کرد. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول و در جدالی که دی یونگ با فده والورده بر سر تصاحب توپ داشتند، والورده پس از زدن توپ با دی یونگ برخورد کرد و همین امر باعث مصدومیت هافبک هلندی بلوگرانا شد.

هواداران رئال مادرید اما پس از مصدومیت فرنکی دی یونگ و وقتی که او با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد، او را به شدت در استادیوم سانتیاگو برنابئو تشویق کردند و جلوه‌هایی زیبا از اخلاق را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند. با انجام تست‌های پزشکی پس از ال‌کلاسیکو باید دید که هافبک هلندی تا چه اندازه از میادین دور خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم توسط هواداران رئال مادرید در استادیوم برنابئو / ویدیو  

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • تام بریدی، نواک جوکوویچ و اندی گارسیا مهمانان ویژه رئال مادرید در ال کلاسیکو + عکس
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس