Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، در مراسم اختتامیه بیست‌و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، که صبح امروز در دانشگاه آزاد خوراسگان برگزار شد، متن پیام فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز قرائت شد. متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:
استادان گرامی، دانشجویان عزیز و فرهیختگان ارجمند
نگاه ربانی و مومنانه خداجویان بر سبیل وحی و کلام الهی، روشنگر مسیر رستگاری در تلاطم ضلالت‌ها و گمراهی‌‌های فکری و فلسفی در همیشه تاریخ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکیدات موکد پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص) بر تاسی از دو گوهر گران‌بهای قرآن و عترت، فحوای کلام ختمی مرتبت برای شیطان‌ستیزی، مبارزه با طاغوت‌ها و زندگی الهی در بین امت اسلامی به شمار می‌آید.
کلام زندگی سراسر عالمانه و عارفانه پیامبر بزرگ اسلام و ائمه اطهار علیم‌السلام بزرگترین و مهمترین تفسیر علمی و جاودان حیات قرآنی و سلوک ربانی این انفاس قدسی و اتمام نعمت برای همه جویندگان حق به شمار می‌آید. هم‌نشینی و انس با قرآن کریم در پرتو ولایت و حب اهل بیت علیهم‌السلام به منزله اکمال دین ضامن دست یافتن به مقام امن و ایمان و حیات طیبه است.
جای بسی‌خرسندی است که اختتامیه بزرگ‌ترین رویداد قرآنی دانشگاهی، یعنی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شده است، برگ زرینی از افتخارات این دانشگاه و طلیعه روشنی از دینداری و علم آموزی در بین جوانان و خداجویان را به ارمغان آورده است تا زمینه‌ساز تحقق وعده‌های الهی گردد.
اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با تاکید بر ترویج سیاست‌های فرهنگی و قرآنی در محیط دانشگاهی، امیدوارم تمسک به قرآن کریم و عترت همچنان چراغ راه دانشجویان، استادان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی باشد، درود خالصانه خود را به کلیه عوامل اجرایی و شرکت کنندگان اعلام کرده و توفیق روزافزون همگان از خداوند منان برای ایشان مسئلت دارم.
فرهاد رهبر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

کد خبر 6095677

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی