Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون تاکید کرد تلاش بازیکنان ایرانی برای صعود از مرحله گروهی خواهد بود.

 به گزارش قدس آنلاین، سردار آزمون در مصاحبه‌ای با اسپورت‌بیزینس در مورد بازی در تیم روسی و همچنین تیم ملی  صحبت کرده است.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در تیم ملی ۲۲ گل در ۳۰ بازی زده اما در رده باشگاهی چنین عملکردی نداشته‌،پاسخ داد:بازی برای تیم ملی با حضور در رده باشگاهی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص که بحث احساسات نیز وجوددارد. در تیم ملی ارتباطات میان بازیکنان و شور و هیجان هواداران برای بازی بیشتر است. البته این امر به معنای آن نیست که بازی در سطح ملی راحت باشد. به هرحال رقبا با یکدیگر مشکلی ندارند.

در این مصاحبه گلزن تیم ملی درمورد قربان بردیف، مربی خود نیز صحبت کرد. آزمون در پاسخ به این پرسش که از روبین کازان به روستف و سپس بازگشت به کازان را به خاطر حضور این مربی انجام داده نیز عنوان کرد: نمی‌خواهم هیاهو راه بیندازم. اما او مربی است که اعتمادمی‌خواهد. چرا که او وقتی نتایج را می‌بینید و متوجه می‌شوید دستاوردش چه ارزش بالایی داشته و در آنصورت که از طرف مربی اعتماد می‌گیرید.

وی در مورد نحوه همکاری با مربی خود در روبین نیز عنوان کرد: در شرایط کنونی قربان بکیویچ یکی از بهترین مربیان روسیه است. در کازان همه برایش احترام زیادی قائل هستند. او انسانی فوق‌العاده است.

آزمون در بخشی دیگر این گفت‌وگو در ارتباط با برنامه‌های تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: همه بازیکنان نمی‌توانند در جام جهانی بازی کنند. تلاش می کنم با کمک دیگر هم‌تیمی‌هایم از مرحله گروهی صعود کنیم.

وی همچنین در  این مصاحبه از زلاتان ایبراهیموویچ نیز صحبت کرده و او را اسطوره خویش معرفی کرده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۶۸ دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در سه گیم متوالی حریف  خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان در گیم نخست در یک بازی نزدیک با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت. پینگ پنگ باز ایران در گیم دوم ۱۱ بر ۳ قدرت خود را به حریف دیکته کرد و در گیم سوم با حساب ۱۱ بر ۲ مقتدرانه بازی را به نفع خود تمام کرد تا در مجموع با حساب ۳بر صفر پیروز این میدان باشد.

عالمیان برای راه یابی به جدول اصلی مسابقات می‌بایست با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و متئو موتی با رده‌بندی ۱۴۷ جهان روبرو شود.

رقابت‌های گرند اسمش عربستان از ۱۲ لغایت ۲۲ اردیبهشت در شهر ریاض در حال برگزاری است.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان برعهده جمیل لطف الله نسبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است