Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی تعیین تکلیف پروژه گل نرگس، اظهارداشت: از سال ۱۳۹۰ تاکنون این اراضی با مشکلاتی روبرو شده بودند که با پیگیری های صورت گرفته و همراهی ارتش و شهرداری به مسائل و مشکلات این پروژه پرداخته شد و توافق های نهایی صورت گرفت.

زرگرپور افزود: با توجه به تصویب این پروژه در شورای عالی معماری و شهرسازی، طرح مصوب و ضوابط از سوی این شورا ابلاغ شده است و مقرر گردید جمع بندی نهایی خدمات، تعیین تکلیف و ساخت و سازها در این منطقه اجرایی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با بیان اینکه کل ۳۰۰ هکتار این منطقه تعیین تکلیف شده است، گفت: از ۶۸ هکتار اراضی ارتش ۱۲ هکتار آن کاربری مسکونی با ۴۵۰۰ واحد مسکونی و ۲۲ هکتار از این اراضی نیز کاربری فضای سبز خواهد داشت و همچنین در خصوص تامین ساختمان اداری برخی از دستگاه های فاقد فضای اداری مناسب، تصمیم گیری شد.

رسول زرگرپور یادآور شد: با توافق صورت گرفته با ارتش، در خصوص نحوه ی محاسبه ی تراکم واحدهای این منطقه، نیز تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد صادق معتمدیان در این دیدار ضمن تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از جانفشانی ها، ایثار و فداکاری های ارتشیان ایران اسلامی در تامین امنیت پایدار کشور و دفاع از مرزهای ایران اسلامی قدردانی کرد.

امیر سرتیپ دوم سیروس امان‌اللهی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا نیز در این دیدار از حضور استاندار آذربایجان‌غربی در جمع ارتشیان و پوشیدن لباس مقدس ارتش در مراسم رژه صبح امروز، قدردانی کرده و گفت: حضور جنابعالی با لباس پرافتخار ارتش در جمع ارتشیان، موجب افتخار و دلگرمی گردید و ما از حمایت های مجموعه دولت مردمی سیزدهم در استان قدردانی می کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی در بدو ورود به محل قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش، به یادمان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

دیگر خبرها

  • تعیین نقاطی برای ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه یک تهران
  • تعیین تکلیف حدود ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان
  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان