Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک و نیم میلیارد دلار برای توسعه اشتغال روستایی در کشور برای سال جاری توسط مجلس شورای اسلامی و با نرخ سود صفر درصد مصوب شده است .

به گزارش ایرنا، عیسی منصوری روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود600 هزار میلیارد ریال وام اشتغالزایی در کشور پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در برنامه‌های اول تا پنجم توسعه کشور اشتغال وجود نداشت اما برای برنامه ششم توسعه سیاست اشتغال و سند ملی اشتغال مبتنی بر شایستگی برای نخستین بار تهیه وتدوین شده است.
منصوری عنوان کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند وارد بحث اشتغال شده و مشکل بیکاری را حل کند بلکه لازم است بخش خصوصی نیز با جدیت بیشتری وارد عرصه شود.
وی ابراز داشت: آموزش‌های ارائه شده در بخش تحصیلات دانشگاهی به ویژه در حوزه صنعت متناسب با نیازهای بازار کار در کشور نیست.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید رشته های دارای اشتغالزایی بالا در کشور بررسی و برای توسعه روزافزون آنها برنامه ریزی و سرمایه گذاری لازم انجام شود.
وی افزود: در برنامه اشتغال فراگیر برای طرح کارورزی که یکی از زیرمجموعه های آن است 200 هزار میلیارد ریال با یارانه 2 تا 7 درصد تعریف شده است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: با وجود گذشت 6 ماه از آغاز طرح کارورزی در کشور تاکنون مبلغی توسط سازمان برنامه و بودجه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت نشده است.
منصوری عنوان کرد: یک و نیم میلیارد دلار برای توسعه اشتغال روستایی در کشور برای سال جاری توسط مجلس شورای اسلامی و با نرخ سود صفر درصد مصوب شده است.
وی ابراز داشت: بانک‌های عامل نیز موظف به جذب 50 تا 60 هزار میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی با نرخ سود 6 درصد برای توسعه اشتغال روستایی هستند.
منصوری گفت: ایجاد اشتغال در روستاها باید منجر به توسعه این مناطق شده و میزان مهاجرت روستائیان به شهرها را کاهش دهد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشار دهنده: مریم زبان دان
9868/6110/1630

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی

امتداد - در عصر جدید، می‌توان بی‌شک توسعه سازمان‌ها را نتیجه و مرهون تفکر و مهارت نیروی انسانی آنها قلمداد کرد. از این‌ رو، منابع انسانی به‌عنوان مزیت رقابتی در دنیا شناخته می‌شود. صنعت بیمه نیز از این قاعده مستثنا نبوده و اصلی‌ترین نقش در توسعه این صنعت کهن و پرافتخار برعهده نیروی انسانی آن بوده است.

 در عصر جدید، می‌توان بی‌شک توسعه سازمان‌ها را نتیجه و مرهون تفکر و مهارت نیروی انسانی آنها قلمداد کرد. از این‌ رو، منابع انسانی به‌عنوان مزیت رقابتی در دنیا شناخته می‌شود. صنعت بیمه نیز از این قاعده مستثنا نبوده و اصلی‌ترین نقش در توسعه این صنعت کهن و پرافتخار برعهده نیروی انسانی آن بوده است.

روز ۲۵ فروردین بهانه‌ای است برای تجلیل از نقش‌آفرینان و ارزش‌آفرینان سازمان که با وجود مشقت‌ها و سختی‌های فراوان، بار توسعه و تحول صنعت را بر دوش کشیده و پرچم خدمت رسانی را در کشور به اهتزاز در می‌آورند.
 روز منابع انسانی ، فرصتی است تا یادآوری کنیم که توسعه و پیشرفت صنعت و کشور نیازمند توانمند سازی و تمرکز بر منابع انسانی دانشی و تسهیل شرایط برای بروز استعداد و نوآوری و نقش‌آفرینی این سرمایه‌های ارزشمند و بی‌بدیل است تا ایران اسلامی را به سمت توسعه پایدار رهنمود سازد.
همکاران عزیز و سرمایه‌های ارزشمند صنعت بیمه ؛ اگرچه رشد و توسعه صنعت بیمه در سالها قابل‌تحسین و غیرقابل توصیف است ولی نیک می‌دانیم که صنعت بیمه کشور به‌عنوان چتر حمایتی توسعه کشور، نیازمند اقدام‌های جهادی و خلاقانه با رویکرد دانش‌بنیان برای تحقق حداکثری ضریب نفوذ بیمه  است و این جز با  نوآوری مدیریت استعداد ، توجه به سرمایه های فکری ، و توسعه رفتار شهروندی شما در هر حوزه‌ای از سازمان میسر نخواهد شد. از این‌ رو، همه با هم باید عهد ببندیم تا با ارتقای کارآمدی، بهره‌وری و عملکرد کاری خود و سازمان، گام بلندی در توسعه پایدار ایران اسلامی برداریم و حافظ و ادامه‌دهنده سرمایه های کشور عزیزمان باشیم.
همکاران عزیز ؛ می‌دانیم که توفیق خدمت به سرمایه‌های انسانی صنعت عظیم بیمه ، نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است. از این‌ رو، ضمن شکرگزاری این توفیق، از خدمات ارزشمند شما در حمایت و پشتیبانی از صنعت سپاسگزاریم و انتظار دارد تا مثل همیشه، تکریم، نوآوری و دانش‌محوری را شعار خود قرار داده و برای سرمایه‌های انسانی صنعت بیمه ، امید، رضایت شغلی، تعهد سازمانی و بهره‌وری بالاتر ارمغان آوریم.
اینجانب ۲۵ فروردین، روز منابع انسانی را به‌ همکاران گرامی  که با تعهد و تخصص، علاقه و تلاش مضاعف، زمینه توسعه روزافزون و پایدار صنعت را فراهم کرده‌اند، تبریک عرض نموده و امیدوارم با تدبیر و همت یکایک شما سروران گرامی، گام‌های بلندی در راستای  پیشرفت کشور عزیزمان برداریم.
مجتبی حیدری
معاون توسعه مدیریت و منابع
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • توجه ویژه طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» به تکمیل زنجیره ارزش محصولات کمک می‌کند
  • بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ از بنیاد رودکی
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی
  • هدف تروریست‌های اجاره‌ای جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است
  • هدف تروریست‌ها جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است