Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آغاجاری تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آغاجاری، همزمان با رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی(ع) پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان خوزستان تشییع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است پیکر مطهر این شهدای گلگون کفن در شهرستان آغاجاری و دیار شهید رضا ملائی، شهید علی‌اکبر شیرعلی و شهید محمد هادی‌نژاد تشییع شود و در بخش جولکی این شهرستان آرام بگیرد.

آیین وداع با این 2 شهید گمنام ساعت 19 امروز پنج‌شنبه 25 آبان ماه در شهر آغاجاری آغاز می‌شود و همشهریان شهید نجف‌قلی خلیلی، شهید نورالله طواف و شهید حسن کلاه‌کج پیکر شهدا را در بر می‌گیرند.

مردم دیار شهید حسین داوودی، شهید علیرضا حیدریان و ایرج بهمئی در یادمان شهدای گمنام آغاجاری با مسافران تازه از سفر بازگشته و شهدای گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند و بر تابوت آنها بوسه می‌زنند.

اهالی دیار شهید عبدالحسین محمدی، شهید غلامعباس سلیمانزاده و شهید الیاس قنواتی در کنار لاله‌های بی‌نشان خود با میهمانان و شهدای گمنام بخش جولکی وداع خواهند کرد.

آئین تشییع پیکر پاک 2 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس ساعت 8 صبح روز جمعه 26 آبان ماه سال 1396 همزمان با 28 صفر المظفر سال 1439 هجری قمری در آغاجاری و دیار شهید اسفندیار طاهری، شهید منوچهر بهمئی و شهید اسماعیل کنارکوهی برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این شهدای والامقام با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان علما و روحانیون از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری و شهر شهید ایوب رحیم‌پور تشییع می‌شود و پس از آن میهمان بخش جولکی می‌شوند.

پس از حرکت کاروان حامل شهدای گمنام به سمت بخش جولکی، این کاروان در روستای آب باران جهت تبرک و عزاداری مردم توقف کوتاهی دارد و بعد در روستاهای سرجولکی و حر نیز جهت تیمن و تبرک مردم و عزاداری دقایقی توقف می‌کند.

با استقبال مردم شهرهای مختلف خوزستان پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس به روستای جولکی می‌رسد و در صحن مسجد جامع جولکی برپیکر پاک این شهدا نماز اقامه می‌شود.

پس از اقامه نماز پیکر مطهر این 2 شهید گمنام با مشایعت خانواده شهدا به سمت آرامگاه ابدی‌شان بدرقه می‌شوند تا زیارتگاهی برای عاشقان و دلسوختگان بخش جولکی شهرستان آغاجاری شوند.

به گزارش تسنیم، شهدای گمنام بخش جولکی شهرستان آغاجاری در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان در منطقه عملیاتی ام الرصاص عراق توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شد.

پیکر پاک و مطهر این شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در روزهای گذشته از معراج شهدای تهران به اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) منتقل شده بود.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آن‌ها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

کد خبر 6085176

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا