Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@16:58:50 GMT

اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات معیشتی مردم است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۹۶۹۹

اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات معیشتی مردم است

آیت الله حاجی زاده: مسلمانان و مؤمنین عزیز و باعزت هستند و نباید زیر پرچم کافران بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه شهرستان اهر؛ پنجشنبه صبح در جلسه شورای اداری؛ اظهار داشت: مسلمانان و مؤمنین عزیز و باعزت هستند و نباید زیر پرچم کافران بروند. خداوند متعال مستکبرین را دوست ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت واحده ایران همیشه نقشه دشمنان را نقشه بر آب کرده است. دشمن هر کاری برای فروپاشی ملت ایران و مسلمانان می‌کند به لطف خدا به سمت خودشان برمی‌گردد.

وی در رابطه بااهمیت اقتصاد مقاومتی؛ اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات معیشتی مردم است. البته این به آن معنی نیست که باید مسائل نظامی و بازدارنده را پیگیر نباشیم زیرا امنیت خود باعث شکوفایی اقتصاد یک کشور می‌شود. اگر همین موشک‌ها نبودند معلوم نبود چه بر سر ما می‌آوردند.

اصول نظام اسلامی استکبارستیزی است. اکنون دولت و ملت با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله) یک‌صدا فریاد ضد استبدادی سر می‌دهند و وحدت در ما حاکم است.

امام‌جمعه اهر در پایان عنوان کرد: نظام اسلامی برگرفته از دین و سنت پیامبر و اهل‌بیت بوده و یک نظام کامل است و بااین‌همه تحریم‌ها که هرکدام می‌تواند کمر ملتی را خم کند ایستادگی کرده و به کار خود ادامه می‌دهد. ما باید در مسائل معنوی و فرهنگی سرمایه‌گذاری کنیم. استکبارستیزی بدون ایمان و فرهنگ انقلابی محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود در بازدید از این کارخانه به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: این نشان ملی به خاطر فعالیت‌های کارخانه بر اساس سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شده و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

فرید قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.
وی گفت: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان