Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:18:11 GMT

جزئیات آزادی سریع گروگان ۱۴ ساله

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۹۷۱۳

جزئیات آزادی سریع گروگان ۱۴ ساله

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش ۷۲ ساعته پلیس قم، پسربچه ۱۴ ساله ربوده‌شده در ‌سیستان و بلوچستان از دست گروگان گیران آزاد و به خانواده‌اش تحویل شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی اظهار داشت: در این عملیات پیچیده و مهم، پلیس با بهره‌گیری از تمام توان فنی، عملیاتی و حرفه‌ای خود توانست با تعقیب مجرمان در استان‌های مختلف به شناسایی محل نگهداری پسربچه ۱۴ ساله دست پیداکرده و در یک عملیات غافلگیرانه او را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدیهی است علت ربایش و انتقال فرد مورد نظر به استان‌های شرقی در حال بررسی بوده که پس از دستگیری تمام متهمان و نیز دریافت اخبار دقیق از آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن تأکید بر امنیت همه‌جانبه و فراگیر در استان قم به مردم شریف این استان اطمینان داد: ارکان انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قم با هوشیاری کامل از مردم عزیز و همچنین دستاوردهای نظام و انقلاب در این استان مقدس تا پای جان پاسداری کرده و اجازه نخواهند داد این‌گونه مسائل کم‌نظیر، امنیت عمومی و پایدار این استان را به خطر بیندازد.

مجتبایی با اشاره به اهتمام دادستان قم و همکاران دستگاه قضائی در برخورد قاطع و جدی با جرائم و مجرمان، اظهار داشت: با تلاش پلیس قم و حمایت دستگاه قضائی و همچنین تلاش سایر دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی استان جرائم خشن اعم از سرقت به عنف، تجاوز به عنف، آدم‌ربایی، شرارت و سرقت زیرپوشش، در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بین سه تا ۸۶ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: استان قم در نظرسنجی صورت گرفته توسط مسئولان کشوری از لحاظ امنیت ذهنی و روانی و نیز کسب اعتماد اجتماعی جزء رتبه‌های برتر کشوری قرار دارد و پلیس توانسته امنیت خاطر شهروندان را در سطح پایدار حفظ کند.

فرمانده انتظامی استان اظهار امیدواری کرد: شرایط حاصل‌شده و دستاوردهای امنیتی و اجتماعی با همکاری مسئولان استان و مردم عزیز استمرار یابد.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کاووس حبیبی بعد از ظهر یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در عصر جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعاً از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان داشت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات مالی بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 6097555

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد