Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ایرنا – کاپیتان تیم ملی کبدی مردان کره جنوبی گفت : اولویت تیم کره جنوبی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در گرگان ، کسب تجربه برای حضوری قدرتمندتر در بازی های آسیایی جاکارتا است.

سونگ یول کیم روز پنجشنبه در حاشیه ورود تیم ملی کبدی کره جنوبی به گرگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : حضور تیم های قدرتمند کبدی آسیا در گرگان ، فرصت مناسبی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و برطرف کردن آن برای آینده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد : کادر فنی تیم ملی کره جنوبی به همه مسابقات این رقابت ها نظر دارد و امیدوار است از حضور در جمع بهترین تیم های آسیا برای کسب تجربه های بهتر استفاده کند.
کاپیتان تیم ملی کبدی مردان کره جنوبی افزود : برای آشنایی با آب و هوای محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در گلستان و برگزاری چند مسابقه تدارکاتی ، چند روز زودتر وارد گرگان شدیم و امیدواریم با آمادگی کامل به مصاف حریفان برویم .
سونگ یول کیم ادامه داد : کره جنوبی حریفی سرسخت و دشوار برای همه حریفان است و تلاش می کنیم با استفاده از همه تجربیات ناشی از برگزاری اردوهای مداوم ، به عنوانی شایسته در این رقابت ها دست پیدا کنیم .
دهمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی مردان و پنجمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی زنان آسیا از سوم آذر به میزبانی گرگان آغاز می شود .
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان محمود شیرنگی رئیس هیئت سوارکاری گرگان گفت : در این مسابقات یک روزه بیست و دو سوارکار در سه رده تمرینی ، مبتدی و رده اسب ترکمن در باشگاه سوارکاری هیرکان رقابت کردند.

او افزود : قرار است تا پایان سال هفت دوره مسابقه پرش با اسب دیگر برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان