Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@06:56:49 GMT

ترامپ: منتظر نتایج سفر هیئت چینی به کره شمالی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۹۹۰۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: چین فرستاده و هیئتی را به کره شمالی فرستاده که اقدامی بزرگ است. ما منتظر می‌مانیم ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سخنگوی وزارت خارجه چین پیش از این گفت اعزام فرستاده دولت چین به کره شمالی ربطی به نشست هفته گذشته ترامپ با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین ندارد و اقدامی عادی در تبادل دیدگاه‌های چین و کره شمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ، هفته گذشته در بحبوحه تنش‌های واشنگتن و پیونگ یانگ با رئیس جمهور چین دیدار کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین