Web Analytics Made Easy - Statcounter

سانحه رانندگی محور اراک _ قم یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سانحه رانندگی محور اراک _ قم یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.  سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در حدود ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز در کیلومتر ۳۱ لاین شمالی محور اراک _ قم ، یک دستگاه خودروی پژو سواری به یک دستگاه کامیون کشنده که در ابتدای یک تقاطع توقف کرده بود برخورد کرده و سپس به راننده خودروی کشنده که از خودرو پیاده شده بود، برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خلجی افزود: در این سانحه، راننده خودروی کشنده ، جان خود را از دست داد و یکی از سرنشینان خودروی پژو سواری نیز مجروح شد. وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی، هر دو راننده وسیله نقلیه به صورت مساوی مقصر شناخته شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند