Web Analytics Made Easy - Statcounter

موکب داران استان مرکزی بعد از برگشت از عتبات عالیات برای کمک به زلزله زدگان عازم غرب کشور شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ موکب داران استان مرکزی بعد از برگشت از عتبات عالیات برای کمک به زلزله زدگان عازم غرب کشور شدند. نجفی رئیس مرکز عتبات عالیات اراک با اعلام این خبرگفت:به دنبال رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور موکب داران استان مرکزی بر آن شدند که با شرکت در یک فراخوان عمومی، آمادگی خود را برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی افزود: ما مفتخریم که بگوییم موکب دارانی که تا چند روز گذشته خدمتگزاران امام حسین(ع) بودند اکنون آمادگی خود را برای کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور اعلام می کنند. وی همچنین یادآور شد بیشترین نیاز مردم در مناطق زلزله زده مواد خوراکی-پوشاک گرم -پتو-آب و وسایل گرمایشی است و از مردم استان خواست که اولویت را به ارسال این وسایبل اختصاص دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر

علی کیانی مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، آیین تجلیل از ۵۲ راننده فعال استان در اربعین حسینی ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی افزود: رانندگان شرکت کننده در مراسم اربعین سال پیش، بصورت داوطلبانه و افتخاری با خودرو‌های سنگین، اقلام مصرفی و سرمایه‌ای مورد نیاز ۲۵ موکب خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات را از استان چهارمحال و بختیاری به عراق منتقل کردند.

کیانی اضافه کرد: در این مراسم به پاس قدردانی از زحمات رانندگان خادم اربعین، لوح سپاس و نگین متبرک حرم مطهر امیرالمومنین و تربت کربلای معلی به این عزیزان اهدا شد.

بیشتر بخوانید

چهارمحال و بختیاری خاستگاه طرح‌های اصلی بازسازی عتبات عالیات است

گفتنی است: تنها خواسته رانندگان حاضر در این مراسم، تداوم توفیق حضور طی سالیان آینده در مراسم معنوی اربعین و خدمت شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) بود.

شایان ذکر است؛ آقای گودرزی مدیرکل امنیتی انتظامی و دبیر ستاد اربعین چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم با ابلاغ سلام استاندار از زحمات رانندگان فعال اربعین حسینی تقدیر کرد.

گودرزی با اشاره به تمرکز دشمنان بر روی مسئله اربعین افزود: پیاده‌روی اربعین مانور اقتدار امت اسلام و شیعیان است.

وی با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردمی گفت: مراسم اربعین با مشارکت مردم برگزار می‌شود و یک ریال اعتبار دولتی ندارد و وظیفه مسئولین سازماندهی امور می‌باشد.

دیگر خبرها

  • باغداران استان مرکزی هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند
  • ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • گلخانه‌داران و باغداران استان مرکزی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • ۵۰ کلاس درس در شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد
  • تدارک ۱۵۰ هزار بسته اطعام افطار برای روزه داران امام حسنی (ع)
  • مسافران نوروزی برای اسکان به اماکن سرپوشیده هدایت می‌شوند
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر