Web Analytics Made Easy - Statcounter

موضوع جادوگری در فوتبال هر روز وارد داستان‌های جدیدتری می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از آیتم ویژه‌ای که برنامه نود دوشنبه شب پخش کرد، حالا جادوگری تبدیل به اصلی‌ترین سوژه فوتبال ایران شده است. حتی با این وجود که بعد از چند هفته تعطیلی بازی‌های لیگ از سر گرفته شد، اما در پایان همین بازی‌ها نیز یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که بازیکنان و مربیان درباره آن صحبت کردند، همین جادوگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که حتی هنوز مشخص نیست در فوتبال ایران چه کسانی به آن اعتقاد دارند و چه کسانی آن را رد می‌کنند. چرا که شائبه‌های ایجاد شده درباره تیم‌ها و بازیکنان کاملا با اتفاقاتی که با نام جادوگری در کنار هم چیده شده در تناقض است. مطمئنا هرچه بیشتر شدن اینطور صحبت‌ها لطمه بزرگ‌تری به فوتبال ایران خواهد زد.

حتی بزرگ‌تر از همین جو ناآرامی که این روزها به وجود آمده است. هرچند برای مثال دیروز مجید جلالی در کنفرانس خبری با چشمانی اشک بار تمامی اتهامات را رد کرد یا مثلا مرتضی اسدی از این گفت که تیم‌هایی که اسیر جادوگری می‌شوند، بازیکنان‌شان رباط‌صلیبی پاره می‌کنند. همه این‌ها نشانگر این است که موضوع پرداخته شده توسط برنامه نود نیاز به ورود هرچه بیشتر و بهتر نهادهای بالادست دارد. در ادامه این داستان حتی روزنامه پیروزی  طعنه‌ای به حریف خود زده و از طلب ۷۰۰ میلیونی یک جادوگر نوشته است.

فعلا وضعیت فوتبال ایران اینطور است که هرروز یک داستان جدید از سری داستان‌های عجیب جادوگری منتشر می‌شود که باید دید بالاخره سرانجام این فرآیند منفی برای فوتبال ایران چه خواهد بود؟ آیا قدرتی می‌تواند جلوی ورود چنین مسائلی به فوتبال را بگیرد؟

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون پس از عملکرد درخشان تیم ملی فوتبال زیر ۱۸ سال دختران برابر ازبکستان در تورنمنت کافا گفت: در ابتدا به کادر فنی تیم ملی جوانان تبریک می‌گویم که نیمه مربی‌ها را با قدرت و با یک کامبک عالی به نفع خودشان تمام کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: روز گذشته شاهد یک بازی عالی و تاکتیکی خوبی از بازیکنان تیم ملی جوانان برابر ازبکستان بودیم. همین بازیکنان جوان پشتوانه در سال های آینده می توانند پشتوانه تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشند. بازیکنان این تیم دو سال در اردوها و مسابقات مختلف حضور داشتند. با پیروزی برابر حریف دیرینه خودشان که در رنکینگ هم یک پله بالاتر از ایران هست، توانستند پیروز میدان باشند و این نشان از پیشرفت نوجوانان و جوانان ما است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: من به عنوان بیننده و مربی فوتبال از این بازی بسیار لذت بردم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و تیم ملی جوانان بتواند در این تورنمنت قهرمان شود.

کد خبر 6085120

دیگر خبرها

  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند