Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتان قول داده که با فرمی خوب و قوی تر از قبل به میادین فوتبال بازگردد.

به گزارش وبسایت نود، زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی منچستریونایتد بعد از تحمل ماه ها مصدومیت و پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری، فاصله چندانی با بازگشت به میادین ندارد. مورینیو قول داده او تا قبل از سال 2018 میلادی دوباره به میادین بازگردد، از طرفی سان هم مدعی شده است امکان دارد ایبرا همین هفته به مستطیل سبز بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان درباره شرایطش برای بازگشت به میادین چنین گفته است:

 اولین چیزی که به خودم گفتم این بود که؛ قرار نیست تسلیم شوم. تا به اینجای دوران حرفه ایم این مسیر طولانی را آمده ام و با نظر و تصمیم خودم در زمان مناسبش، از بازیگری فوتبال خداحافظی می کنم. زمانی دست از فوتبال بر می دارم که خودم بخواهم، با روش خودم. مصمم هستم تا قوی تر و با فرم بهتری به میادین بازگردم. این هدفم است و محقق خواهد شد. گزینه دیگری پیش رویم وجود ندارد. برای من بازگشت از آن مصدومیت، همچون یک نیروی محرک است.

از نظر من شماره ده، شماره ستاره ها است. کسی که تفاوت را رقم می زند. کسی که مورد توجه است، تیمش را پیروز می کند و در زمین رهبر به حساب می آید. من هم خودم را این طور تصور می کنم. این چیزی است که شما هستید، چیزی نیست که به شما اعطا شود.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس

ظاهرا وریا غفوری فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

طرفداری | کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روزها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است