Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عراقچیان، عضو هیئت امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: صحن بالای امامزاده 5 هزار متر و صحن پایین آن نیز 5 هزار متر مربع است.
وی با بیان حل مشکلات امامزاده عبدالله(ع) طی یک سال اخیرافزود: با استفاده از کمک‌های مردمی و هزینه‌های خود امامزاده، اقدام در تکمیل و ساخت طبقه پایین این بقعه شد که در ابتدای این کار، مرکز آموزشی- فرهنگی امام رضا(ع) شامل 8 کلاس آموزشی و یک مرکز حفظ مجازی قرآن کریم تجهیز و تکمیل شد و از تابستان سال جاری کار خود را آغاز نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عراقچیان اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی و فرهنگی امام رضا(ع) در رشته‌های کلاس‌های قرآنی، مداحی، کامپیوتر، خطاطی، زنبور داری و ... آماده ارائه خدمات به علاقمندان است قسمت دوم صحن پایین، سالن دارالاجابه است که نزدیک ترین محل به مدفن امام است این مکان به منظور برگزاری مراسم زیارتی و جلسات خاص در استان طراحی و ساخته شده است.
عضو هیئت امنای آستان امامزاده عبدالله(ع) همدان ادامه داد: در قدم سوم اقدام به ساخت حسینیه این بقعه به مساحت 1400 متر مربع شد که کف و دیواره آن ساخته شده است و مجهز به سیستم روشنایی مختصری است که امیدواریم در آینده با در دست داشتن اعتبارات بیشتر این مکان تجهیز شود.
وی گفت: قسمت بعدی این صحن که در حال تکمیل است موزه ای به مساحت 60 متر مربع است، بخش دیگری از امامزاده به محل برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی به منظور ارائه آثار هنرمندان نیازمند به مساحت 200 متر مربع اختصاص یافته است سوئیتی نیز جهت اقامت مداحان و قاریان مدعو در برنامه‌های مختلف استان در این مکان ساخته شده است.
عراقچیان از ساخت اتاق ضبط صدا مجهز به فیبر نوری در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خبر داد و گفت: این مکان در مراحل پایانی کار خود است که با ساخت آن امکان پخش مستقیم برنامه‌های امامزاده از رسانه ملی خواهد بود؛ هیئت امنای امامزاده علاوه بر موارد ذکر شده، به مسائل داخلی هم پرداخته است که از بین می‌توان به نور پردازی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) اشاره کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد