Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی گفت: آنچه موجب می‌شود مردم نتوانند مشکلات را تحمل کرده و پشت نظام ایستادگی کنند، این است که احساس نمایند در جامعه تبعیض و فاصله طبقاتی وجود دارد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، حجت‌الاسلام سید علی خمینی، نوه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادواره شهدای روستای خیارج بویین زهرا اظهار داشت: اگر ما ملت در کنار هم باشیم و اینقدر خودمان به جان هم نیفتیم، هیچ‌کس نمی‌تواند به این انقلاب ضربه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایران را دژی مستحکم در مقایسه با کشورهای بی‌ثبات منطقه دانست و افزود: ما باید اختلافات را کم کنیم و به دوستی‌ها بیفزاییم و مطمئن باشید که این هم خواست شهدا و پیامبر خدا است.

حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی با اشاره به سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، به بیان عظمت شخصیت ایشان پرداخت و گفت: پیامبر با پیام وحدت آمد و موجب وحدت مسلمین شد و راه و هدف واحدی را برای مردم به وجود آورد.

وی مطرح کرد: امروز وظیفه علما است که دین حقیقی و خالص را و فهم عمیق اسلام را بفهمند و در مرحله بعد به فرامین پیامبر عظیم‌الشان عمل کنند.

نوه امام راحل در ادامه افزود: بسیاری از مشکلات امروز ما در این بوده که به آنچه که می‌دانیم و دین ما گفته است، عمل نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: حرف امام راحل از ابتدای انقلابش این بود که ما در تمام دنیا اگر انسان مظلومی را ببینیم باید پشت او باشیم؛ این راه انقلاب ماست و هویت یک انسان انقلابی این است که درد انسان‌ها را داشته باشد، در هر کجای جهان که باشد.

حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی با اشاره به عدالت پیامبر اسلام و ضرورت اجرای آن در جامعه عنوان کرد: آنچه موجب می‌شود مردم نتوانند مشکلات را تحمل کرده و پشت نظام ایستادگی کنند، این است که احساس کنند در جامعه تبعیض و فاصله طبقاتی وجود دارد.

منبع: بنیاد شهید قزوین

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: پیروزی اخیر و عزت آفرین و کرامت بخشی را که رزمندگان اسلام به ما بخشیدند، به همه تبریک عرض می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن حماقت بزرگی را انجام داد که دست ما ملت ظلم ستیز را برای حمله باز کرد، اضافه کرد: اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدام بسیار حکیمانه‌ای بود و همه دنیا فهمیدند که اگر دشمن یکی بزند ۱۰ تا خواهد خورد.

حجت الاسلام عادل‌پور تاکید کرد: از مردم تشکر ویژه می‌کنیم که به زیبایی حضور پیدا کردند و از اقدامات سپاه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است و مردم قاطعانه در برابر مقابله با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کنند؛ البته قوه قضائیه باید با قاطعیت در این زمینه حضور پیدا کند.

کد خبر 6082474

دیگر خبرها

  • تصاویری از صحبت های درگوشی خاتمی و سیدحسن خمینی در یک مراسم /اسحاق جهانگیری هم بود
  • ایران ریشه نازک اسراییل را از صفحه روزگار محو می‌کند
  • بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است
  • اوج اخلاق اجتماعی غربی «دیگرخواهی» است
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • لیلاز : اسرائیل می خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند؛ نباید در این دام بیفتیم
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد