Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه بابل گفت: امروز اعتقاد داریم اگر خواهان آزادی و استقلال هستیم باید تفکر بسیجی داشته باشیم و برای حفظ اسلام‌و ایران باید اهداف بسیجی را دنبال کنیم. به گزارش بلاغ به نقل از بابل‌نوین، مرتضی رمضانی فرمانده سپاه بابل در کنفرانس خبری هفته بسیج اظهار کرد: امروز پیروی از امام‌حسین(ع) رمز پیروزی‌و  تضمین‌کننده عزت ماست، حماسه حسینی تاریخ را متوجه خود ساخته است و حرکت آنان اساس حرکت همه انبیا از آدم تا خاتم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


              
وی افزود: رهبر کبیر انقلاب امام‌خیمنی(ره) نیز به تبعیت از سرور و سالار شهیدان انقلاب را پایه‌گذاری کردند، انقلابی که در سال ۵۷ ریشه زد و حال تمام‌کشورهای مستضعف دنیا از این میوه شیرین استفاده می‌کنند.
            
این مسئول ادامه داد: بسیج از برکات این انقلاب است که ابتدا به‌صورت خودجوش توسط مردم و پس از انقلاب با درایت و رهبری اما‌خمینی(ره) به‌صورت سازمان‌یافته به فعالیت خویش ادامه داد، اکنون نه تنها در ایران که در بسیاری از کشورها یاری‌رسان است برای مثال سوریه را سقوط نجات داد و با حفظ عراق در برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش پیاده‌روی اربعین حسینی در کنار بسیجیان عراق گام برداشت.
              
فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: این اعتراف تمام دنیاست که تا پرچم بسیج بالا است ایران و اسلام راهش را ادامه خواهد داد، کشوری که از بسیج و این جریان استفاده کند پیروز تمام عرصه‌ها خواهد بود، امروز بر کسی پوشیده نیست که تفکر بسیجی انقلاب ما را پیروز کرد و تهدیدها و تحریم‌ها را بی‌اثر ساخت.
             
رمضانی بسیج را عامل استحکام کشور دانست و گفت: ما باید قدران نیروهای بسیجی باشیم، دشمن برای نابودی کشور و به ویژه نیروهای بسیجی و انقلابی برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده و می‌دهد برای مثال در فتنه ۸۸ که با حضور حماسی مردم در ۹ دی خنثی شد به علت تفکر بسیجی بود بنابراین امروز اعتقاد داریم اگر خواهان آزادی‌و استقلال هستیم باید تفکر بسیجی داشته باشیم و برای حفظ  اسلام و ایران باید اهداف بسیجی را دنبال کنیم.
              
وی افزود: همان‌طور که امام‌خمینی فرمودند بسیج سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و امروز نیز این امر تحقق یافته  و بسیج قله‌های بسیاری را فتح کرد و با باور می‌گویم که بیش از ۵۰۰ ناحیه مقاومت بسیج با بیش از ۱۵۰ هزار نیروی بسیج در بابل برای دفاع از ارزش‌های اسلام، امام و انقلاب آماده هرگونه جانفشانی است.
             
این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌‌های سپاه ناحیه شهرستان بابل نیز در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری است و تمام تلاش ما این است که همیشه در صحنه باشیم و با روحیه جهادی و انقلابی کار می‌کنیم.
             
وی ادامه داد: به همین دلیل طرح‌های بسیاری از جمله افتتاح استخر و بهره‌برداری چهار سالن ورزشی در دهه فجر، ایجاد ۲۸۶ شغل، ورود در عرصه اقتصاد مقاومتی و پرورش قارچ و زنبورعسل،ساخت مسجد و حسینیه، ایجاد ۳۸۰ گروه جهادی، انجام کارهای فرهنگی و عمرانی در روستاها و  احداث خانه برای محرومان که پنج خانه در هفته بسیج افتتاح می‌شود همه در راستای اهداف عالی انقلاب است.
             
فرمانده سپاه بابل با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در ۶۵۰ پایگاه بسیج و محلات در هفته بسیج برنامه‌ریزی کردیم که هر پایگاه یک برنامه را اجرا خواهد کرد، از مهم‌ترین برنامه‎‌های این هفته عبارتند از دیدار با خانواده شهدا، گل‌افشانی و عطرافشانی گلزار شهدا، فضاسازی شهر و محلات، پیاده‌روی خانودگی توسط فرهنگیان بسیج در سوم آذر، سخنرانی قبل از خطبه، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نمازجمعه و آغاز طرح گشت محله‌محور در تمام روستاها، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم با اعزام گروه‌های پزشکی و جهادی و برگزاری نشست‌ شبکه‌های روشنگری.
            
وی با اشاره به لزوم ارج نهادن بر خانواده شهدا ادامه داد: این وظیفه همگی ماست که به دیدار خانواده شهدا برویم، خاطرات شهدا سندی است برای نسل‌های آینده، آیندگان باید بدانند چه کسانی جان‌فشانی کردند و اگر استقامت و صبوری خانواده‌هایشان نبود ما این امنیت را نداریم، ما امینت کنونی کشور را مدیون خون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم از این‌رو انتظار داریم بسیجیان صاحب رسانه رسالت خود را در برابر این عزیزان ادا کنند.
           
رمضانی در پایان ضمن همدردی با زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: حادثه تکان‌دهنده‌ای که در غرب کشور و در کرمانشاه اتفاق افتاد باعث تاسف همه ماست، همان‌طور که در ثانیه‌های اول اتفاق سپاه برای نجات آنان پا به عرصه گذاشت، سپاه ناحیه بابل نیز برای خدمت و کمک‌رسانی به هموطنان در آمادگی کامل است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی حق‌شناس پیش ازظهر سه شنبه در گفت وگو اصحاب رسانه در خصوص سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور هم نبود و لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار همخوانی با این فرمایش دارد.

وی افزود: همانگونه که از اسم سپاه بر می‌آید این تشکل نظامی تشکیل شده است تا از انقلاب محافظت کند و از ابتدا تاکنون نیز در این مسیر در حال حرکت است.

مسئول بسیج رسانه مازندران، خاطرنشان کرد: مسیر مورد نظر امام راحل برای سپاه پاسداران منتج به اعتلای انقلاب اسلامی بوده و انتظار هم حرکت در این مسیر است.

این مسئول، به نقش سپاه در امنیت ایران و منطقه پرداخت و ادامه داد: نقش امنیت سپاه در منطقه آشکار است و همین بس که نام سپاه موجب آرامش شده و موجب می‌شود که دشمنان انقلاب و اسلام از این نام، بهراسند.

حق‌شناس، بیان کرد: اینکه آنان سپاه را تروریست بخوانند نشان از وحشت آنان از سپاه دارد و بیانگر آن است که وجود سپاه، امنیت آنان را به مخاطره می‌اندازد.

وی عنوان کرد: ترسی که سپاه در دل آنان ایجاد کرده است موجب شده است تا خیلی از اقداماتی که بنا دارند در منطقه انجام دهند را پیشگیری کند.

مسئول بسیج رسانه مازندران، موشک‌باران مواضع رژیم صهیونیستی توسط سپاه را یک اقدامی شجاعانه و غرورآفرین برشمرد و گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که سپاه پاسداران از هیچ چیزی نمی‌هراسد و تنها گوش به فرمان مقام معظم رهبری است تا هر زمان ایشان نظرشان این باشد که سپاه باید در جایی ورود کند به بهترین شکل تلاش می‌کند تا اجرا شود.

این مسئول، ادامه داد: حضور سپاه در سوریه، در عراق، مبارزه با داعش و اقداماتی از این دست در شرایطی بود که همه از شرایط موجود ناامید شده بودند و بر اساس اینکه گفته شد بشار اسد خواهد ماند سردار سلیمانی و سپاه پاسداران به این موضوع ورود کردند و تمام معادلات را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دادند.

حق‌شناس، اعلام کرد: همانگونه که داعش از صفحه روزگار محو شده است در آینده‌ای نه چندان دور، رژیم صهیونیستی نیز طبق فرمایش مقام معظم رهبری، محو و نابود خواهد شد.

مکتب حاج قاسم جدای از مکتب سپاه پاسداران نیست

وی اذعان کرد: سپاه یک کارخانه انسان‌سازی است و مکتب حاج قاسم جدای از مکتب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست و سردار دل‌ها در واقع تربیت‌شده سپاه است و حاج‌قاسم‌ها مکتبی داشتند که همانا دفاع از محور مقاومت، اسلام و قرآن بوده و مکتب سپاه حمایت از مظلوم در برابر ظالم و نابودی جبهه باطل است.

مسئول بسیج رسانه مازندران، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار بعد نظامی، همواره در کنار مردم ایران بوده و اینگونه نیست که این شاخه نیروهای مسلح کشور صرفاً نظامی باشد؛ سپاه در واقع یک ارگان چند بعدی و چند محوری است که بارها و بارها دیدیم که در حوادث گوناگون، بلایا و اتفاقاتی نظیر سیل و زلزله، در وسط میدان حاضر بوده است.

این مسئول افزود: میدان‌داری سپاه در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست و نقش مؤثری در احداث خانه‌های محروم، نوسازی و بهسازی مسکن روستایی داشته است و در ایام کرونا نیز تا آخرین لحظه در کنار مردم بوده است.

حق‌شناس، با بیان اینکه سپاه پاسداران پرچم‌دار خدمت‌رسانی به مردم کشور و منطقه است؛ اشاره کرد: به همین خاطر ما تنها سپاه را در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران نمی‌بینیم و دیدیم که در کشورهای منطقه نظیر سوریه، عراق و سایر کشورها، تشکل بسیج راه‌اندازی می‌شود و این نشان از نفوذ سپاه در منطقه دارد.

وی خاطرنشان کرد: دیگر نهادی همچون سپاه نخواهد بود که همواره در کنار مردم باشد، از همه چیز خود بگذرد و تمام آسیب‌ها را به جان بخرد و جدای از امور نظامی در بازسازی جاده‌ها، احداث سدها، اجرای پروژه‌های بزرگ نفتی و گازی برای تأمین نیازهای مردم، بی‌اثر کردن تحریم‌ها برای کاهش فشار اقتصادی به مردم، برخورد و مبارزه با مفسدین اقتصادی و همچنین مقابله با نفوذی‌‎ها، تمام‌قد در اختیار انقلاب اسلامی ایران باشد.

مسئول بسیج رسانه مازندران، تصریح کرد: مهمترین شاکله سپاه آن است که تا پایین‌ترین سطح جامعه که پایگاه بسیج محسوب می‌شود در میان مردم و از خود بدنه مردم است و سپاه از خود مردم تشکیل شده، در دل مردم است و تا جایی که به او نیاز دارند در خدمت‌رسانی حضور خواهد داشت.

کد خبر 6086325

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی