Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس اعلام کرد: وسایل نقلیه سرقتی کشف شده توسط پلیس آگاهی در روز پنج شنبه ۲۵ آبان ماه شامل پراید سفید به شماره انتظامی ۱۱ د. ۱۵۵ ایران ۶۳، پراید سفید به شماره انتظامی ۳۳ س. ۸۵۸ ایران ۶۳، پراید نقره‌ای به شماره انتظامی ۴۱ ع.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۴۶ ایران ۶۳، پراید سفید به شماره انتظامی ۷۱ ط. ۷۵۸ ایران ۹۳، پراید سفید به شماره انتظامی ۵۹ س. ۴۷۶ ایران ۹۳، پی به شماره انتظامی ۳۶ ل. ۸۷۴ ایران ۷۳، پراید سفید به شماره انتظامی ۷۶ م. ۹۳۳ ایران ۶۳، پراید سفید به شماره انتظامی ۷۱ ص. ۸۷۸ ایران ۹۳، پراید نقره‌ای به شماره انتظامی ۲۴ ج. ۷۶۱ ایران ۹۳، پراید نقره‌ای به شماره انتظامی ۵۸ د. ۷۹۱ ایران ۹۳، پژو ۲۰۶ سفید به شماره انتظامی ۵۳ ن. ۱۴۸ ایران ۸۳، پراید سفید به شماره انتظامی ۷۱ ط. ۷۵۸ ایران ۹۳، موتور سیکلت به شماره انتظامی ۶۲۷۵۶ / ۶۹۳، موتور سیکلت به شماره انتظامی ۱۳۲۴۵ / ۶۸۷، موتور سیکلت به شماره انتظامی ۱۲۵۸۵ / ۶۹۶، موتور سیکلت به شماره انتظامی ۱۲۹۴۴ / ۶۹۶، موتور سیکلت به شماره انتظامی ۴۸۶۶۳ ایران ۶۹۱، موتور سیکلت به شماره انتظامی ۲۱۵۱۲ ایران ۶۹۲، موتور سیکلت به شماره انتظامی ۷۴۳۱۹ / ۶۹۲ و موتور سیکلت به شماره انتظامی ۶۷۴۵۸ / ۶۸۷ است.

بر اساس این گزارش، مالکان وسایل نقلیه کشف شده با پلیس آگاهی استان فارس به شماره ۲۱۸۴۱۰۲ - ۰۷۱ در ساعات اداری ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر تماس گرفته و برای تحویل خودروی خود مدارک مالکیت به همراه داشته باشند.

بر این اساس، برخی از وسایل نقلیه سرقتی کشف شده در عملیات‌های پلیس آگاهی استان مربوط به وسایل سرقت شده در دیگر استان‌های کشور است.

این گزارش حاکی است، مالک وسایل نقلیه به پلیس آگاهی استان فارس واقع در خیابان احمدی نو مراجعه کنند.
انتهای پیام/ن

کشف وسایل نقلیه سرقتی در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد

محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا هشتم فروردین، ۵۳۷ هزار و ۹۳۶ وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۵۱۵ هزار و ۵۴۶ وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به ثبت تردد ۵ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۷۹ وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی توسط ۵۱ تردد شمار برخط اظهار کرد: محور شیروان به بجنورد در ۶ فروردین، ساعت ۱۳ تا ۱۴ دارای بیشترین تردد بوده است.

مشتری تصریح کرد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در این بازه زمانی در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و ۷ فروردین ۱۴۰۳ و معادل ۴۰ درصد از کل وسایل نقلیه مشاهده شده بوده است.

مشتری ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد سهم وسایل نقلیه غیربومی از کل وسایل نقلیه در استان افزایش داشته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در ۸ فروردین، هزار و ۹۸۳ تخلف سرعت متوسط و لحظه‌ای در محورهای استان به ثبت رسید.

کد خبر 6064258

دیگر خبرها

  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول