Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:51:55 GMT

عملکرد خوب نداشتن طرح کارورزی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۱۹۹۰

عملکرد خوب نداشتن طرح کارورزی در بروجرد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عظیم سالاری معاون مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد در جلسه شورای اشتغال بروجرد که در فرمانداری برگزار شد گفت: امسال در قالب برنامه ششم توسعه برنامه‌هایی برای ایجاد اشتغال مطرح شده که پنج برنامه در لرستان آغاز شده است.

 وی اضافه کرد: تا کنون از ۱۶ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال خانگی ۶ میلیارد آن پرداخت شده که این اقدام گامی برای ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سالاری اظهار داشت: متاسفانه شهرستان بروجرد در طرح کارورزی عملکرد خوبی نداشته و با توجه به این که بروجرد قطب صنعتی لرستان است، اما استقبالی از این طرح نشد.

 به گفته وی ۶ هزار و ۷۵ تعهد لرستان است که تا کنون ۲ هزار نفر از این میزان تعهد محقق شده و اگر نتوانیم این میزان تعهد را محقق کنیم از این سهمیه برای استان‌های دیگر استفاده می‌شود.

 معاون مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: ۱۰ رسته برای این مهم تعریف شده که صنایع سنگ، پرورش ماهی، گردشگری، لبنیات، پرورش دام، محصولات باغی، حبوبات، صنایع دستی و حمل و نقل هستند و باید در این حوزه‌ها برای سرمایه گذاری شود.

 وی بیان کرد: بانک‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام داده و اعتبارات در قالب سرمایه در گردش، توسعه‌ای و ایجادی پرداخت می‌شود که بهترین فرصت برای تولید و اشتغال است.

انتهای پیام/م

بروجرد در طرح کارورزی عملکرد خوبی نداشته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید مصطفایی در سخنانی، اظهار داشت: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج عمره آغاز می‌شود و لرستان برای حج عمره هشت کاروان با ظرفیت هزار و ۲۱۰ نفر دارد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، عنوان کرد: از این تعداد دو کاروان خرم‌آباد، دو کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

مصطفایی، تصریح کرد: کاروان‌های عمره از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، ولی تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان‌ها نیز در حال انجام است.

کد خبر 6086596

دیگر خبرها

  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک