Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرامیداشت سالگرد شهادت سرلشکر حسن تهرانی مقدم و 265 شهید هوا فضای سپاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: ساخت حدود ۵۰ هزار واحد را در دستور کار قرار داده‌ایم

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه) در جلسه شورای عالی مسکن (ویژه مسکن نیرو‌های مسلح)، در بیان ضرورت تامین مسکن برای کارکنان سپاه پاسداران گفت: تقریبا اکثر کارکنان جوان ما که فاقد مسکن هستند، کسانی‌اند که امروز در مناطق مرزی، از شمال غربی کشور تا جنوب غربط، جنوب، جنوب شرقی و شمال شرقی در حال حراست از امنیت ملی کشور، در مرز‌ها هستند. 

وی ادامه داد: بخش زیادی از این کارکنان، در سایت‌های موشکی و پدافند هوایی ما، برای هر اقدامی آماده‌اند. تقریباً نیمی از کارکنان جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با هدف حراست از مرز‌های کشور در هجرت زندگی می‌کنند و کاملاً دور از خانواده‌هایشان هستند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: مسکن برای این کارکنان، علاوه بر آنکه آرامش خاطر فراهم می‌کند و به صیانت از خانواده‌ها کمک می‌نماید، باعث می‌شود که مقداری بار و فشار معیشتی از دوششان برداشته شود. به همین دلیل، ما در اینجا به مسکن، صرفاً به عنوان بستری برای یک معیشت مطمئن نگاه نمی‌کنیم، بلکه آن را وسیله‌ای می‌دانیم برای آنکه کارکنان سپاه بتوانند با اطمینان خاطر، ماموریت‌های سخت و سنگین خودشان را انجام دهند.

فرمانده کل سپاه، در بیان آمار تعداد مسکن مورد نیاز و تعداد مسکن‌های تامین شده، بیان داشت: در مجموع، در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند، که ما یک برنامه‌ریزی برای این ۱۰۰ هزار نفر انجام داده‌ایم. در مرحله اول برای ۴۸ هزار نفر ا این کارکنان، اقداماتی را انجام داده‌ایم، که عرض می‌کنم. از این ۴۸ هزار نفر، طی یک تا دو سال گذشته ۹۱۰۰ واحد به افراد تحویل داده شده است و آنچه که فعلاً در دست ساخت است، ۲۰١۵۲ واحد می‌باشد که این واحد‌ها در سطح‌های پیشرفت متفاوت قرار دارند. تعداد واحد‌های ساخت انفرادی، حدود ۷ هزار تعداد است، که این افراد، وام گرفته‌اند و یا خودشان آنها را می‌سازند و یا خانه می‌خرند؛ و ۱۱ هزار نفر نیز در حال اخذ مجوز هستند.

وی ادامه داد‌: با این حال، برای ۵۲ هزار نفر مطلقاً کسری داریم که امیدواریم، انشاالله با اقداماتی که صورت می‌گیرد، بتوانیم برای آنها نیز واحد مسکن ملکی را تأمین کنیم.

سرلشکر سلامی بیان کرد: ما پیشنهاداتی را داریم که اگر آنها عملیات شوند، به ما کمک کننده هستند. اولین پیشنهاد، تامین زمین برای فاقدین مسکن است، که برای ما مشکلی اساسی می‌باشد. همچین، اگر کمکی مانند تسهیلات برای تامین زمین به منظور ساخت مسکن سازمانی به ما شود، بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما تأمین حدود ۵۰ هزار واحد را در دستور کار قرار داده‌ایم؛ زیرا سال به سال کارکنان جدیدی به ما اضافه می‌شوند و این افراد نیز جزو کسانی‌اند که نیازمند مسکن می‌باشند.

وی در توضیح بالا بودن سود تسهیلات بانکی برای تامین مسکن بیان کرد: سود تسهیلات بانکی، واقعا زیاد است و با توجه به وضعیت پایین حقوق‌ها، فشار مضاعفی را روی دوش کارکنان ما می‌گذارد و ما، درخواست کاهش سود تسهیلات بانکی را داریم. پیشنهاد ما نیز این است که برای تامین تسهیلات بانکی، حداقل به میزان ۵۰ درصد قیمت تمام شده واحد مسکونی، به هر فرد تسهیلات داده شود و امیدواریم که در بخش زیرساخت‌های طرح‌هایمان، از قبیل آب، برق، گاز، ساخت مساجد و مدارس نیز کمک‌هایی صورت گیرد تا انشاالله بتوانیم از عهده این نیاز واقعی، ضروری و حیاتی کارکنانمان بر بیاییم.

منبع : فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد کودکان فلسطینی در هلند
  • بارگذاری اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال
  • اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال ثبت شد
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگذاری شد
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگزاری شد
  • سرلشکر سلامی: نیمی از کارکنان جوان سپاه دور از خانواده زندگی می‌کنند
  • سرلشکر سلامی: ساخت حدود ۵۰ هزار واحد را در دستور کار قرار داده‌ایم
  • چند هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند؟
  • خبر خوش سردار سلامی برای کارکنان سپاه پاسداران
  • سرلشکر سلامی: ۱۰۰ هزار نفر در سپاه فاقد مسکن هستند