Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان بوش میهمان تیم اشتوتگارت خواهند بود.

طرفداري- تیم های بروسیا دورتموند و اشتوتگارت از سری مسابقات هفته دوازدهم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت.

زمان و مکان برگزاري مسابقه

زمان بازي: جمعه |26 آبان ماه 1396 هجري شمسي | 17 اکتبر 2017 میلادی

ساعت: 23:00

ورزشگاه: مرسدس آرنا

داور اين مسابقه: فرانک ویلنبورگ

پيش بازي

بعد از تعطیلات بازی های ملی، رقابت های بوندس لیگا از سر گرفته خواند شد و در اولین دیدار بروسیا دورتموند میهمان اشتوتگارت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میزبان شروع کنیم، اشتوتگارت طی هفته های اخیر بد کار نکرده است. هر چند که آن ها در آخرین بازی خود (برابر هامبورگ) با نتیجه 3-1 مغلوب شدند اما هفته قبل از آن توانستند با نتیجه 3-0 فرایبورگ را در هم کوبیدند. آن ها در کل فصل چنین نمایشی داشتند یعنی روندی معمولی و مانند یک تیم میانه جدولی کار کرده اند. اشتوتگارت هم اکنون با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. آن ها اگر می خواهند همچنان در رده های میانه جدول حضور داشته باشند، باید بتوانند برابر بروسیا دورتموند امتیاز بگیرند.

اما تیم میهمان یعنی بروسیا دورتموند؛ زنبور ها هفته های بحرانی را پشت سر می گذرانند آن ها در هفت هفته اخیر تنها در یک بازی پیروز شده اند و صدر جدول را به رقیب دیرینه شان یعنی بایرن مونیخ واگزار کرده اند. آن ها در آخرین بازی خود در بوندس لیگا در وستفالن با نتیجه 3-1 برابر بایرن مونیخ شکست خوردند تا حتی رده دوم جدول را نیز از دست بدهند. شاگردان بوش برای فرار از بحران به پیروزی در این بازی نیاز دارند.

ترکيب احتمالي دو تيم، مقايسه آماري ترکيب ها و اطلاعات پيرامون هر تيم

وضعيت مصدومان و محرومان دو تيم پيش از اين بازي بروسیا دورتموند اشتوتگارت          

 

وضعيت فعلي دو تيم در جدول رده بندي رده نام تيم برد مساوي باخت زده خورده امتياز فرم 3 دورتموند 6 2 3 28 14 20 L 12 اشتوتگارت 4 1 6 10 14 13 L 5 تقابل اخير دو تيم مسابقات نتيجه بوندس لیگا دورتموند 3-0 اشتوتگارت   بوندس لیگا دورتموند 3-1 اشتوتگارت  بوندس لیگا اشتوتگارت 1-4 دورتموند   جام حذفی اشتوتگارت 2-2 دورتموند    بوندس لیگا دورتموند 3-2 اشتوتگارت   نکات جالب و اتفاقات ويژه  اين ديدار اشتوتگارت آخرین بار در خانه، دسامبر 2016 (2-1 برابر هانوفر) شکست خورده است. اشتوتگارت در فصل جاری هر گاه گل اول را به ثمر رسانده است، پیروز شده است. اشتوتگارت در فصل جاری هر گاه گل اول را دریافت کرده است، شکست خورده است. اشتوتگارت در شش بازی اخیر خود برابر دورتموند موفق به کسب پیروزی نشده است. شش دیدار اخیر دو تیم 26 گل داشته است که سهم دورتموند به ثمر رساندن 18 گل و سهم اشتوتگارت زدن 8 گل بوده است. در شش دیدار اخیر بین دو تیم، 16 کارت زرد و یک کارت قرمز از جیب داور برای جریمه بازیکنان دو تیم بیرون آمده است که سهم دورتموندی ها دریافت 9 کارت زرد و سهم بازیکنان اشتوتگارت دریافت 7 کارت زرد و یک کارت قرمز بوده است. دورتموند در 8 دیدار خارج از خانه اخیر خود در بوندس لیگا تنها یک دیدار (هانوفر 4-2) را باخته است. بروسیا دورتموند با زدن 28 گل، بهترین خط حمله فصل جاری بوندس لیگا را در اختیار دارد. مجموعا در دیدار های بروسیا دورتموند در فصل جاری 42 گل رد و بدل شده است که یک در فصل جاری یک رکورد محسوب می شود. پیش بيني هواسکورد از اين ديدار

 

2-2

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اشپیگل آلمان؛ پس از قهرمانی بایر لورکوزن در بوندس لیگای آلمان برای اولین بار در طول تاریخ، ژابی آلونسوی اسپانیایی عنوان شهروند افتخاری را دریافت می کند.

مردم شهر لورکوزن بعد این قهرمانی خیابان منتهی به ورزشگاه بای آره نا را به نام ژابی آلونسو تغییر دادند و خواستار این هست که این خیابان از سوی مسئولان شهری به نام وی تغییر کند.

استفان هبل عضو شورا شهری لورکوزن در مورد این اتفاق گفته است: تا 15 اردیبهشت وضعیت شهروندی ژابی آلونسو بررسی و اعلام می شود اما در مورد نامگذاری خیابان به نام افراد احتمال می رود این اتفاق رخ ندهد.

لورکوزن در سال های گذشته 5 بار نایب قهرمانی بوندس لیگا را در کارنامه دارد اما این قهرمانی برای اولین بار رخ داده است و شهردار لورکوزن از مدیران ورزشی و باشگاه و همچنین تیم لورکوزن تمجید کرده و گفته است: کار بزرگی انجام شد اما اعطای شهروندی روال قانونی دارد و باید برای آن اقدام کرد.

ژابی آلونسو چندی قبل با وجود پیشنهاد از تیم های بزرگ اروپا ترجیح داد یک فصل دیگر در لورکوزن بماند و این عاملی برای محبوبیت بیشتر وی در آلمان است چرا که 5 هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمانی ماین تیم را مسجل کرده است.

دیگر خبرها

  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • تبعات سنگین قهر نبی کیتا: خداحافظ بوندس‌لیگا!‏
  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود
  • رویای تازه شاه آلمان؛ آلونسو باز هم قهرمانی می‌خواهد
  • بایرلورکوزن؛ قهرمان بوندس‌لیگا پس از 124 سال