Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:55:56 GMT

دورتموند به دنبال جذب امره جان و کوین تراپ

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۲۳۴۲

دورتموند به دنبال جذب امره جان و کوین تراپ

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال دورتموند قصد دارد امره جان و کوین تراپ را در تعطیلات زمستانی به خدمت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان،به نظر می‌رسد رومن بورکی نتوانسته انتظارات پیتر بوش را براورده کند. به همین دلیل احتمال دارد دورتموند در ژانویه آینده دروازه بان جدیدی را جذب کند. از آندره اونانا دروازه‌بان جوان آژاکس و کوین تراپ دروازه‌بان آلمانی پاری‌سن‌ژرمن به عنوان گزینه‌های اصلی نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین تراپ در مصاحبه اخیرش ترک پاری سن ژرمن را رد نکرده و به احتمال زیاد برای رسیدن به لیست نهایی یواخیم لوو برای جام جهانی و انجام بازی‌های بیشتر، پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد. از طرفی پیتر بوش، سرمربی زنبور‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر اشتوتگارت، خرید دروازه بان جدید را رد نکرده است.

همچنین دورتموند در تلاش است تا در همین زمستان امره جان را نیز جذب کند. به نظر می‌رسد این بازیکن همراه چند گزینه دیگر، مد نظر پیتر بوش، سرمربی زنبور‌ها برای تقویت خط هافبک و حمله تیمش هستند. قرارداد امره جان با لیورپول تا تابستان آینده اعتبار دارد و این بازیکن می‌تواند با مبلغی کم راهی وستفالن شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید