Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال جهان - هواداران تیم‌ملی اسپانیا علاقه زیادی دارند تا با تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی همگروه باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته و پس از اینکه "ُسید بندی"رقابت های جام جهانی نهایی شد نشریه مارکا در یک نظرسنجی از هواداران تیم ملی اسپانیا سوال کرد که دوست دارند در جام جهانی با چه تیم هایی همگروه باشند که پاسخ بیشتر کاربران به این سوال جالب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به گزینه ایران بیش از هر تیم دیگری رای داده بودند.در این نظرسنجی 31 درصد ایران را انتخاب کرده بودند،16 درصد علاقمند به همگروهی با کاستاریکا بودند و 11 درصد هم به گزینه های سوئیس و تونس رای داده بودند.بقیه آرا این نظرسنجی هم به کشورهای مصر،سنگال،ایسلند و دانمارک اختصاص داشت.

 

251 41

کلید واژه‌ها : مسابقات انتخابی جام جهانی2018 - تیم ملی فوتبال ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899737

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند