Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیم‌فصل اول لیگ برتر در شرایطی به پایان خود نزدیک می‌شود که تیم پرسپولیس با محرومیت از پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند بازیکنی را جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیم‌فصل اول لیگ برتر در شرایطی به پایان خود نزدیک می‌شود که تیم پرسپولیس با محرومیت از پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند بازیکنی را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که برانکو برای اینکه بتواند تغییراتی را در تیم خود ایجاد کند باید تا قبل از زمان نقل و انتقالات بازیکن جذب کند. اما نکته اینجاست که لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس پر است و برانکو برای اینکه بتواند بازیکنی را به خدمت بگیرد باید بازیکنی را از لیست خود خارج کند، برای این کار هم تنها چند گزینه محدود را در اختیار خواهد داشت؛ هرچند هیچ بازیکن آزادی هم که به کار برانکو بیاید در دسترس نیست.

لیست پر از خالی

برانکو برای ترمیم تیم خود از اینجا مانده و از آنجا رانده شده است. پرسپولیس تنها می‌تواند بازیکنانی را جذب کند که از تابستان گذشته تا به حال با تیمی قرارداد نداشته باشند و بتوانند به پرسپولیس بپیوندند. اما نکته اینجاست که با نگاهی اجمالی به لیست تیم‌ها می‌توان فهمید حتی متوسط‌ترین بازیکنان لیگ هم در جایی مشغول به بازی هستند و به همین دلیل اصلا گزینه خاصی پیش روی برانکو نخواهد بود. حتی بازیکنان کنارگذاشته فصل قبل برانکو هم در حال حاضر مشغول هستند.

انتخاب بین اشکان و هیچ

اگر اشکان دژآگه را بارها برانکو نخواهد و حتی اگر خود اشکان هم راضی به آمدن به تیم پرسپولیس نباشد، بازهم باید قبول کرد این بازیکن تنها گزینه‌ای است که پیش روی برانکو قرار دارد و خود برانکو به‌خوبی می‌داند که در حال حاضر باید از بین هیچ و اشکان یک گزینه را انتخاب کند که البته به نظر می‌رسد برانکو گزینه هیچ را مورد نظر داشته باشد.

علوان‌زاده نزدیک‌ترین گزینه به در خروجی

احسان علوان‌زاده اگرچه در دو فصل اخیر و با وجود تمام استعدادی که داشت نتوانسته به بازیکن فیکس تیم پرسپولیس تبدیل شود اما برانکو همچنان به او اعتماد دارد. در ابتدای این فصل این بازیکن که به عنوان سهمیه زیر ۲۳سال به پرسپولیس پیوسته بود به لیست بزرگسالان اضافه شد و در صورتی که برانکو می‌خواست بازیکن دیگری را جذب کند باید این بازیکن را از لیست پرسپولیس کنار می‌گذاشت، اما سرمربی سرخپوشان به او اعتماد کرد تا این بازیکن یک فصل دیگر هم در پرسپولیس باقی بماند.

با این وجود این بازیکن در حال حاضر نزدیک‌ترین گزینه به در خروجی تیم است و در صورتی که برانکو بخواهد تا قبل از آغاز محرومیت هر تغییری در لیست بزرگسالان خود بدهد احسان علوان‌زاده به احتمال فراوان از فهرست تیم پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد.

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز